4 טיפים לשמירה על הדלתות בבית שלכם

עבור לא מעט אנשים, הדלתות בבית נראות כדבר מובן מאליו. אבל אם חושבים על זה, אפשר יהיה להגיע למסקנה שמדובר במוצר שמשרת אותנו בנאמנות הרבה מאוד שנים קדימה.

לפני שלב הרכישה: כדאי לבחור בדלת עם בעלת עמידות גבוהה על מנת למזער את קצב ההתיישנות שלה. כדי למצוא אחת כזאת, חשוב להקפיד לשאול את השאלות הנכונות כמו: אלו מנעולים מומלץ להתקין בדלת פלדלת, איכות חומרי הגלם מהן מיוצרות הדלתות, רמת הבידוד, הציפוי וכמובן איכות המנעול המותקן עליה.

אם אתם מרגישים צורך להתייעץ לפני, תמיד תוכלו לעשות זאת עם איש מנעולים המתמחה בין היתר בתחום הדלתות.

לאחר שלב הרכישה: לאחר שרכשנו את הדלת,ממש כמו בדיאטה, כדאי מאוד לתחזק אותה. בפסקה הקודמת המלצנו לכם לבחור בדלת שתהיה מספיק עמידה כדי שתחזיק מעמד לעשרות שנים, אך זה לא מבטל את העובדה שצריך לטפל בה אחת לכמה זמן.

הפוסט הבא ידריך אתכם בקצרה, איך עם תחזוקה נכונה, הן יכולות אפילו ללוות לכל החיים.

לפניכם כמה נקודות חשובות על מנת ליישם את פעולות הטיפול השוטף בדלתות הבית:

מומלץ להימנע מחומרי ניקוי כמו אקונומיקה שעלולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

מבחינת תדירות, ניקוי של הדלת חייב להתבצע לפחות אחת לשבועיים. יש לזכור כי ניקוי על בסיס קבוע ישמור על עמידות ונראות לאורך זמן. הפעולה אינה דורשת מאמץ וניתן להסתפק במטלית לחה. במידה ותרצו להשקיע ניתן לנקות עם חומרי ניקוי נוספים, אך מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע לאותם חומרים כדי שלא יזיקו לדלת הספציפית שלכם.

.

שימון צירי המנעול במקרה הצורך

כחלק משמירה על תפקודן התקין של הדלתות בבית, יש לדאוג גם לתחזק את צירי המנעול על ידי התזת שמן באזור אחת לתקופה. שימון צירי המנעול באופן תדיר ולא מוגזם, מונע חריקות והתבלות. חשוב מאוד – לא לשמן את הצירים לעתים קרובות, אלה רק כאשר אתם מרגישים צורך לכך (כתוצאה מחריקה למשל).

שימון ידיות לשיפור העמידות והנראות

גם את הידיות של הדלתות יש לתחזק בעזרת חיטוי ושימון. מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי המותאמים לברזל כדי לא לפגוע בעמידות של הידית ובנראות.

משקוף חזק – תנאי הכרחי ליציבות של הדלת !

המשקוף הוא חלק משמעותי המהווה תמיכה ליציבות של הדלת ובסופו של דבר לעמידותה. כאשר המשקוף אינו חזק, הוא ישפיע לרעה על יציבותה וכתוצאה מכך יפחית מאיכותה. משקופים נשחקים לרוב כתוצאה מטרמיטים הניזונים מעץ. לכן, אם גיליתם כי המשקוף אכול מעט, הזמינו שרות הדברה.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220