החלפת מנעול כספת בבאר שבע

החלפת מנעול כספת בבאר שבעהחלפת מנעול כספת בבאר שבע החלטתם לשדרג את רמת הביטחון בבית? ללא ספק, החלפה של המנעול הרגיל בדלת הכניסה למנעול כספת יהיה הצעד הנכון. בזכות המבנה הייחודי לו, מחירו המשתלם והעמידות האיתנה שלו בפני פורצים – החלפת מנעול כספת בבאר שבע נחשב לפיתרון מעולה עבור מי שרוצה הגנה מתקדמת מפני פריצה.

החלפה למנעול כספת תאפשר לכם לישון בראש שקט ולשמור על הבית שלכם בביטחון מלא.

להזמנת שרותי החלפת מנעול כספת בבאר שבע, חייגו כעת לאבישי המנעולן!

הגעה מידית, מחירים נוחים ועבודה מקצועית!

מדוע כדאי לכם להחליף למנעול כספת?

כאשר מדובר בביטחון שלנו ובהגנה מפני פריצות, אנחנו מעוניינים לקחת כמה שפחות סיכונים ולבחור באפשרות האיכותית ביותר. המחשבה ש"לי זה לא יקרה" לא תוכל להגן עליכם, ולכן אתם זקוקים למנעול איכותי וחזק.

שילוב של תכונות הופכות את מנעול הכספת למנעול מומלץ על ידי גורמים שונים ופופולארי בקרב מי שרוצה להגביר את תחושת הביטחון בבית או במשרד. עדיין מתלבטים אם כדאי לכם לבצע החלפת מנעול כספת בבאר שבע?

הנה כמה דברים שחשוב שתדעו עליו:

מחיר נוח: מחירו של מנעול כספת ועלות ההתקנה שלו, ירדו משמעותית בשנים האחרונות, מה שמוסיף לאטרקטיביות שלו.

מנעול אמין בזכות המבנה: מנעול כספת בנוי בצורה שונה להגנה כפולה מפני פורצים. בזכות מבנה ייחודי של שלושה בריחים מסיביים הנכנסים לעומק המשקוף ועמידות רבה נגד קידוח, מדובר במנעול המקשה מאוד על פריצה.

עמיד ביותר: מנעול כספת מחזיק מעמד לאורך שנים, אינו מחליד ואינו מושפע מתנאי מזג אוויר קשים. באקלים הישראלי מדובר ביתרון מהותי.

מומלץ על ידי גורמים מקצועיים: החלפת מנעול למנעול כספת היא פעולה מומלצת על ידי גורמי מקצוע שונים: מנעול כספת מומלץ על ידי משטרת ישראל וחברות הביטוח כמנעול עליון לדלת הכניסה, לשמירה על הביטחון ולמניעת פריצה.

כמה תעלה החלפה למנעול כספת בבאר שבע?

"ג'ואל" ו"מגנום" נחשבים לשמות המובילים בתחום מנעולי הכספות, אך חשוב לדעת שיש סוגים רבים נוספים. בשנים האחרונות חלה ירידה משמעותית במחירם של מנעולים אלו ובמחיר ההתקנה שלהם, כך שניתן כיום לרכוש ולהתקין מנעול כספת במחירים שווים לכל כיס. מחירו של מנעול כספת ינוע בדרך כלל בין 300 ש"ח ועד 450 ש"ח.

חשוב לשים לב כי המחיר של מנעול כספת כזה או אחר לא מעיד בהכרח על איכותו של המנעול או על איכות ההתקנה שלו. מחיר מנעול כספת של "רב בריח" לדוגמה, יהיה בממוצע כ-370 ש"ח, לעתים המחיר יכלול גם התקנה של המנעול, ומחירו של מנעול כספת "ג'ואל" יהיה כ-400 ש"ח כולל התקנה. 

כאשר אתם מבררים לגבי החלפת מנעול כספת הכוללת רכישה והתקנה של המנעול, כדאי לבדוק האם המחיר המוצע לכם כולל את ההתקנה ומה סוג האחריות הניתנת עליו – ולאיזה פרק זמן. כמו כן, בשל ריבוי המותגים והדגמים של מנעולי כספת, מומלץ לבצע השוואת מחירים. חשוב שההתקנה של מנעול הכספת תבוצע על ידי איש מקצוע מיומן בהחלפה של מנעולים מסוג זה.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220