איך מנעולן מתמחר את עבודתו

מנעול ירדנישירותיו של מנעולן מקצועי, יעילים במקרים רבים ונראה כי לא מעט פעמים נזדקק לשירותיו, אם זה במקרי חירום או במקרים בהם ישנה תקלה בדלת ברכב, או למעשה בכל מקום בו מותקן מנעול.

מאחר ודלתות נסגרות ונפתחות על בסיס יומיומי, המנעול או הצילינדר נשחק עם השנים (חשבו לרגע כמה פעמים ביום אנו פותחים וסוגרים את הדלת).

מן הסתם ככל שהמנעול יהיה איכותי יותר, כך הסיכוי שישחק מהר יותר קטן. לפני שמזמינים מנעולן, יש צורך לבדוק כמה דברים –

  1. שיהיה מקצועי ואמין
  2. שיגיע במהירות האפשרית
  3. וכמובן שיגבה עבור השירות מחיר אטרקטיבי ולא מוגזם.

אך כיצד נדע מהו מחיר מנעולן אטרקטיבי?

נכון שניתן לבצע סקר שוק על מנת לאמוד את מחירי התיקון, אך לא פחות חשוב – לדעת בדיוק מהו השירות הנדרש, כדי שתוכלו לקבל עבורו הצעת מחיר הוגנת.

מנעולן מתמחר את עבודתו על פי סוג העבודה ועל פי הזמן שהוא צריך להשקיע בה. כמובן שאם מדובר בפריצה של מנעול פשוט שאינו מורכב מידי, מחיר השרות יהיה מוזל יחסית לפריצת מנעול הכוללת גם את החלפתו. במקרה כזה, התעריף יהיה גבוה יותר בגין הצילינדר החדש.

לרוב, מחיר הצילינדרים האיכותיים נעים בין 250-500 ₪, אך כמובן שכדאי להשקיע בצילינדר איכותי כדי שתהיו בטוחים שפורצים לא ירצו להתעסק עם הדלת שלכם ובטח שלא לפרוץ אותה כלל.

מנעולן 24 שעותלעלות הצילינדר נוספת גם ההתקנה. לרוב, החלפת מנעול או צילינדר, תכלול עלות התקנה של כ – 200 ₪.  ישנם שרותי פריצה מורכבים יותר שעלותם גבוהה יחסית, כמו למשל: פריצה לכספת. יתכן כי פריצה כזו תערך זמן רב ואפילו כמה שעות..

מחיר מנעולן על תוספות על שבתות וחגים ושירותי לילה

מנעולנים מתמחירים את עבודתם גם על פי זמני העבודה. שעות העבודה הסבירות הן – משבע בבוקר עד שמונה בערב. אך כאשר מדובר על שירותי חירום באמצע הלילה, בשבתות, בחגים ובכלל מחוץ לזמני עבודה סטנדרטיים, מנעולן יגבה תוספת מחיר, שיכלול בתוכו תעריף לילה או תעריף שבתות וחגים.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220