כששיטת "עשה זאת בעצמך" לא משתלמת

כששיטת "עשה זאת בעצמך" לא משתלמת – מדי יום אני נתקל באנשים שרוצים לחסוך בעלויות והם מנסים את כוחם ואת מזלם בהחלפת צילינדר לדלת הכניסה או בתיקון דלת הכניסה שלהם. לפעמים זה יכול לעלות לכם ביוקר אם אתם לא ממש יודעים איך לבצע את זה כמו שקרה לבחור הבא.

בשעה שתיים בלילה חזר בחור מאירוע משפחתי ואיבד את המפתחות שלו. לאחר שנכנס לדירה עם המפתח ספייר שהיה ברשות אשתו הוא החליט לא לקחת את הסיכון ולהחליף את הצילינדר של דלת הכניסה כי היה חשש שמי שימצא את מפתח הדלת יוכל להיכנס לדירה ולגנוב דברים. לאחר שניסה את כוחו בהחלפת צילינדר ללא הצלחה, הוא החליט להתקשר לפורץ מנעולים בבאר שבע.

נזק חמור שנוצר ע"י הלקוח

לאחר הגעתי לדירה, הבחנתי שכל מוטות הדלת (הבריחים שנכנסים למשקוף הדלת ויוצרים למעשה את הנעילה) ירדו ונפלו לתוך הדלת, ואם לא די בכך – הוא הרס גם את מנגנון דלת הכניסה.
הסברתי ללקוח שלא מדובר כאן רק בהחלפת צילינדר אלא בהתקנה מחדש של מנגנון חדש והחזרת המוטות למקומם בתוספת החלפת של צילינדר כפי שביקשה מההתחלה. וכך, נזק שהיה אמור לעלות סביב ה250 שקלים הסתכם בסופו של דבר ב800 שקלים. הלקוח אמר שזאת החתונה עם המתנה הכי גדולה שנתן לחתן וכלה אי פעם ולנו לא נותר אלא להסכים איתו.
כעבור חודש שוב התקשר אותו בחור וביקש להחליף צילינדר מסיבותיו האישיות ושוב פעם ראיתי שהמוטות נפלו וששוב פעם הוא ניסה להרכיב בעצמו צילינדר, רק שלמזלו המנגנון נשאר בשלמותו כי לאחר שהוא הבין שהוא מסתבך הוא החליט להתקשר אלי שוב.

חשוב להבין

כאשר מדובר בהחלפת צילינדר, זהו הליך רגיל ושיגרתי עבור מנעולן מנוסה. מי שלא עובד בתחום הזה, עדיף שלא יתעסק בפעולה זו בכוחות עצמו. מי שלא מבין בנושא, עדיך שייתן לאחרים לעשות את העבודה. אז נכון שמדובר בעוד עלויות, אבל כמו שאומרים " הזול עולה ביוקר". אם דבר כזה קורה לכם ב 2 בלילה, סגרו את הדלת ע"י הבריח העליון והזמינו מנעולן בבאר שבע, על הבוקר, לפני שאתם יוצאים בעבודה. כך תמנעו לא רק מהסבת נזק לדלת, אלא גם על תשלום פי כמה וכמה יותר גדול בגלל הנזק שהסבתם.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220