באלו מצבים נצטרך לשחזר מפתח לרכב

לא נעים, אבל לפעמים גם זה קורה, ואתם נקלעים למצב בו אתם צריכים לשחזר את מפתח הרכב שלכם. כדי שפעולת השחזור תתבצע כהלכה יש לפנות אל מנעולן מקצועי ובעל ניסיון בהקדם האפשרי. שחזור מפתח מתבצע במקרים הבאים:

  1. אובדן מפתח לרכב – יש לשחזר את המפתח במקרה של אובדן משום שלא ניתן לדעת לאן הוא הגיע והאם האדם שמצא אותו ינצל את המצב וינסה לפרוץ לרכב שלכם ואף לגנוב אותו.
  2. המפתח נשבר – אם המפתח של הרכב נשבר ולא הכנתם מפתח נוסף שניתן להעתקה יש לשחזר את המפתח.
  3. הרכב בידיים חשודות – אם השאלתם את הרכב לאדם שאינכם סומכים עליו ואתם חושדים שהוא שכפל את המפתח ועשוי להשתמש בו לרעה חשוב שתשחזרו את המפתח.

מה ההבדל בין שחזור מפתח ובין שכפול מפתח לרכב?

שחזור מפתחות ושכפול מפתחות הן שתי פעולות שונות משום שכאשר משכפלים מפתח משתמשים במפתח קיים – כל מה שצריך לעשות זה לתת אותו למנעולן מקצועי והוא ישכפל את המפתח בעזרת מכשור מתאים. לעומת זאת, כאשר משחזרים מפתח הפעולה מסובכת יותר משום שאין מפתח מקורי לשחזר ממנו.

שכפול מפתח לרכב עם אימובילייזר – כיצד מתבצע השכפול?

אם צריכים לבצע שכפול מפתח לרכב עם אימובילייזר מקורי חשוב לפנות אל פורץ רכבים מוסמך שיודע כיצד לעשות זאת. אימובילייזר נקרא גם בשם מדומם מנוע או משבת מנוע והוא פרט מהמערכת החשמלית ששומרת על הרכב מפני גניבות על ידי הדממת המנוע. המערכת פועלת בעת כיבוי המנוע ומפסיקה לפעול כאשר מניעים את הרכב.

האימובילייזר נמצא בפס הייצור ויש לו צ'יפ חשמלי שמוכנס לפלסטיק שנמצא ליד המפתחות. המערכת החכמה של הרכב מזהה את הצ'יפ. שכפול מפתח עם אימובילייזר מקורי מאפשר לבעל הרכב לייצר עוד מפתח עם צ'יפ זהה לצ'יפ שנמצא ברכב.

טווח מחירים עבור שחזור מפתח לרכב

המחירים לפעולת שחזור מפתח לרכב משתנים כך כשלרוב שחזור מפתח לרכבים ישנים יעלה כ-300 ₪, ולפעמים יגיע עד 800 ₪. במקרים בהם הרכב מהשנים 1995-2001 וכולל גופים שונים שיש לשחזר יקפוץ המחיר ועשוי להגיע לסכום של כ-1,400 ₪. אם הרכב חדש יותר הוא יכלול יותר גופים כך שהעבודה תהיה רבה יותר והשחזור יעלה בסביבות 1900 ₪ לרכב משנת 2006 ואפילו 4,000 ₪ ומעלה לרכב חדש עוד יותר. מחיר השחזור תלוי בגורמים נוספים, ביניהם שעת השירות וסוג הרכב.

אל תהססו – תשחזרו

אם נקלעתם לאחד המקרים שהזכרנו – איבדתם את המפתח של הרכב, המפתח נשבר או שהמפתח נמצא בידיים שאינן אמינות חשוב שתפנו אל מנעולן בבאר שבע מקצועי ובעל ניסיון בתחום שחזור מפתחות בהקדם. לאחר שתשחזרו את המפתח רצוי שתשכפלו אותו כך שתמיד יהיה לכם מפתח נוסף בהישג יד.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220