מה צריך לדעת לפני שמזמינים פורץ לרכב?

פריצת רכב ללא נזקלפעמים אין לנו ברירה ואנחנו נמצאים במצב שדורש מאתנו להזמין פורץ רכבים. למרות שבדרך כלל מצבים כאלו יהיו מלווים במצוקה, לחץ וחוסר אונים, כאשר נתקלים במצב כזה חשוב לפעול בשיקול דעת ולוודא שפורץ המנעולים הנבחר יהיה בעל מקצוע איכותי וישר שמורשה לבצע את העבודה.

בעל מקצוע שרשאי לפרוץ רכבים הוא אדם שעבר הכשרה שהקנתה לו ידע רב בתחום כך שהוא מסוגל לפרוץ מגוון סוגים של מנעולי רכבים. נוסף על כך, עליו להחזיק בתעודת יושר מהמשטרה. כמו כן, צריך המנעולן להחזיק באישור מהמשטרה אשר מוכיח שהוא סיים בהצלחה קורס מנעולנים מטעם המשטרה ושהוא רשאי לפרוץ מכוניות. אדם שמציג את עצמו בתור פורץ רכבים בבאר שבע ואינו מחזיק באישור מטעם המשטרה מבצע עבירה וכמובן שלא מומלץ שתיעזרו בשירותיו.

מתי צריך להזמין פורץ רכבים?

ישנם הרבה מקרים בהם צריך להזמין פורץ רכבים, ביניהם: מצבים בהם המפתח נשבר בתוך המנעול של הדלת, מצבים בהם המפתחות אבדו, כשהרכב ננעל והמפתחות נשארו בפנים, כשהשלט לא עובד, במידה שחלילה התרחשה תאונה והדלת לא נפתחת, במקרים של ניסיון פריצה שכשל אך הרס את המנעול, כשהמנעול נשחק וכבר לא מתפקד, אם הילד ננעל בתוך הרכב, במידה ומכניסים מפתח לא מתאים ומזיקים למנעול, אם לא מצליחים להתניע את הרכב בגלל סוויץ' תקול ומקרים נוספים.

כמה כללים שחשוב להקפיד עליהם לפני ובמהלך פריצת הרכב

אז מה כדאי לעשות כאשר נזקקים לפורץ רכבים? הנה כמה כללים שיעזרו לכם:

אישורים בבקשה

מנעולני רכב מתעסקים ברכוש יקר שקרוב ללבנו ולכן חשוב לוודא שהמנעולן בו ניעזר יהיה מקצועי ואמין. כדי לוודא זאת יש לבקש מהמנעולן להציג אישורים מטעם המשטרה. הצגת האישורים בשילוב תמונה של המנעולן יבטיחו לנו שהמנעולן רשאי לעסוק בתחום ועובד בהתאם לכללים של משטרת ישראל.

חשוב מאוד שלא להתבייש לבקש לראות את המסמכים. אין לקבל שירות ממנעולן שיסרב להציג את האישורים או ישמש בתירוצים, משום שהוא עלול להיות מתחזה. כמו כן, מומלץ לפנות למנעולן שנמצא באתר ששייך לארגון המנעולנים בארץ.

מנעולן מקצועי לא יגרום לנזקים

מנעולן איכותי ובעל ניסיון יוכל לטפל בכל תקלה בתחום מנגנוני נעילה ומנגנוני הגנה של רכבים, יעבוד עם כלים מתאימים, לא יגרום לנזקים ויפרוץ את הדלת במהירות.

הודיעו למנעולן במידה והרכב שלכם משוכלל ולא קל לפריצה

פורץ מנעולים לכל מטרה בקרית מלאכיחשוב לעדכן את פורץ הרכבים במקרה והרכב משוכלל ולא קל לפריצה. מנעולן מקצועי יתמחה בכל סוגי המנעולים, לרבות אימובילייזרים שמותקנים במרבית הרכבים המשוכללים ורכבים גרמניים שמכילים מנגנונים מורכבים יותר. לבסוף, יש לציין כי פורץ מנעולים מקצועי יקפיד לתשאל את בעל הרכב לפני שיתחיל לבצע את הפריצה. הפריצה תתבצע רק לאחר שהוא יהיה בטוח שהרכב שייך לאדם שהזמין את השירות.

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220