החלפת מנגנון מנעול לדלת עץ

החלפת מנגנון מנעול לדלת עץ - אבישי מנעולן 24/7החלפת מנגנון מנעול לדלת עץ – רמת האיכות הגבוהה, המראה המרשים ואפשרויות העיצוב הרבות הן רק חלק מהסיבות בגינן אנשים רבים בוחרים דלתות עץ לבתיהם ובתי העסק שלהם.

אותם אנשים הם גם אלו שמקפידים על מנגנון נעילה איכותי ובטיחותי לדלת הכניסה.

אך מה קורה כאשר המנגנון מתקלקל? האם כדאי לשכור את שירותיו של מנעולן מוסמך המספק שירות החלפת מנעול לדלת עץ או שמא מספיק לקרוא מאמר או לראות סרטון יו טיוב המפרט אודות 'החלפת מנגנון פלדלת עשו זאת במו ידיכם'? .

קצת על מנעולי דלתות עץ

מנעולי דלתות עץ נחשבים אמינים במיוחד ושימוש נכון בהם אמור לספק לפחות 10 שנים נטולי תקלות ודאגות.

אך כמו כל רכיב מוצק, גם כאן קיים מצב של עייפות החומר, דבר שבא לידי ביטוי במנעולים הנשחקים אט אט עד אשר הם יוצאים מכלל פעולה וזאת משום שבר בגוף המנעול.

אמנם החלפת מנעולים מנגנון רב בריח בדלת עץ אינה פעולה מורכבת ביותר, אך עדיין רוב בעלי הבתים בוחרים במנעולנים מוסמכים וזאת על מנת להבטיח החלפה מדויקת של מנגנון הדלת, ללא גרימת נזקים נלווים לדלת.

החלפה עצמאית או מקצועית של מנגנון המנעול לדלת? 

אם גם אתם בחרתם לבצע את פעולת החלפת המנגנון באמצעות מנעולן מוסמך, חשוב לוודא שהוא עובד באישור משטרת ישראל, שהוא זמין לשירותכם בכל אחת משעות היממה ושהוא מציע ללקוחותיו מנעולים ומנגנונים איכותיים הכוללים אחריות.

אפשרות נוספת היא לבחור בשיטת "החלפת מנגנון מנעול לדלת עץ, מנגנון פלדלת – עשו זאת במו ידכם", אך יש לקחת בחשבון שבחירה זו יכולה להיות נבונה רק אם אתם סמוכים ובטוחים בכל הקשור אל תהליך  העבודה הנדרש, על  כל שלביו.

סוגי מנעולים להחלפה עבור דלת פנים

פריצת מנעולים מקצועית בלודכמו במרבית תחומי הצריכה, גם בכל הקשור למנעולים, ישנם סוגים רבים, כאשר כל סוג מאופיין ביכולות שונות ועמידות ברמה שונה.

חשוב לציין, שעל אף הביטוי הרווח "סוג מנעול", הכוונה היא לסוג הצילינדר שבתוכו, שכן הוא זה המבדיל בין מנעול אחד למשנהו.

אז הנה הסוגים המרכזיים בהם תתקלו בזמן החלפת מנגנון רב בריח בדלת פנים:

  • מנעול צילינדר "גליל קורבין" – מנעול קלאסי, נפוץ במיוחד, המשמש דלתות עץ רבות (ולא רק). אמין, נוח לשימוש ולהתקנה.
  • מנעול "גליל מרכזי" – גרסה מתקדמת של המנעול הקלאסי, אשר נחשבת לקשה אף יותר לפריצה על ידי פורעי חוק. פופולארית במוסדות ציבוריים, לרבות משרדי ממשלה ובנקים.
  • "גליל כפתור" – מנעול פשוט, זול ואמין. מיועד בעיקר לבתים פרטיים. ותיק מאוד, כך שניתן לפגוש אותו גם בדלתות בני 30 שנה ויותר.
  • צילינדר ביטחון / גלגל – נפוץ בעיקר בדלתות חוץ, אך בשנים האחרונות, בעיקר בבתים פרטיים ואזורי יוקרה, "פלש" גם לדלתות פנים (לרוב של חדרי ממ"ד).
  • מנעול שלושה פינים – מנעול ביטחון הנועל בשלוש נקודות נעילה. מרחק של כ-45 מ"מ של מרכז הצילינדר מהקצה.
  • מנעול מולטילוק 5 נקודות נעילה – הרולס רויס של המנעולים. מנעול מאסיבי שכמעט בלתי אפשרי לפרוץ. יקר יותר, ובצדק.

המסקנות הרלוונטיות שלנו לגבי לגבי החלפת מנגנון מנעול לדלת העץ שלכם הן שישנם סוגי מנעולים רבים הנבדלים האחד מהשני בשיטת הפעולה, בצורה, באיכות ובמחיר; החלפת מנעול פלדלת – עשו זאת במו ידכם. היא פעולה אפשרית, אך אם תבחרו במנעולן מוסמך תוכלו ליהנות מפעולה מהירה ומקצועית שתבטיח לכם התאמה מדוייקת של גודל המנעול, הרכבה מקצועית ומנעול איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן. בהצלחה!

חייגו כעת לאבישי מנעולן בבאר שבע 24/7 אז יאללה שנדבר ?

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220