החלפת מנגנון רב בריח

החלפת מנגנון רב בריחמהי דלת רב בריח ובמה היא טובה יותר מדלת רגילה?

דלת רב בריח היא דלת שעשויה מפלדה או עם לוחות פלדה בסיסיים ומוגבהת בשכבות נוספות כדי להגביר את החוזק והביטחון שלה. היא מותקנת בדרך כלל במבנים מסחריים ומגורים, ומציעה יתרונות ביטחוניים ופונקציות נוספות מדלתות אחרות.

הנה כמה יתרונות של דלת פלדלת:

  1. ביטחון גבוה: הפלדה היא חומר חזק וקשה לחדירה, ולכן דלת פלדלת מספקת רמה גבוהה של ביטחון מול גניבות ופריצות.
  2. עמידות: הפלדה היא חומר עמיד וחזק העומד בפני מגוון תנאים קשים כמו חום ולחות. דלת פלדלת יציבה גם בפני קורוזיה, חלודה, ותנאים סביבתיים שונים, מה שהופך אותה לבחירה טובה לאורך זמן.
  3. קושי לפריצה: בדלת פלדלת ניתן להתקין מנעולים חזקים ומתקדמים, מערכות אבטחה ומנגנונים נוספים שמגבירים את הקושי בפריצה

חושבים שהגיע הזמן להחלפת מנגנון רב בריח?

מנעול רב בריח מוכר בשוק כמערכת נעילה מתקדמת ובטוחה מבין סוגי המנעולים. הוא מורכב מפלדה מסיבית וכאשר הוא מותקן באופן תקין הוא עמיד מפני פריצה פלילית הנעשת בכח.

המנגנון מורכב מגליל שממוקם בתוך החלק הפנימי של הדלת ומבחינה טכנולוגית, מערכת הפתיחה והנעילה מתבססת סיבוב הגליל שנוצר כתוצאה מחדירת מפתח בעל תבנית זיזים ייחודית ומותאמת לגליל.

למעשה, זו בעצם הטביעה הייחודית של כל מנעול לכן, במידה ומוכנס מפתח בעל תבנית זיזים שונה – לא יהיה לא יהיה ניתן לפתוח או לנעול. מנעולי גליל נחשבים כיום למנעולים מתוחכמים, המגנים על תכולת הבית וכמובן על בני המשפחה שמתגוררים בו.

איך מתבצעת החלפת מנגנון רב בריח?

ישנן כמה וכמה סיבות אשר בגינן יש צורך בהחלפת מנגנון רב בריח. על מנת לעשות זאת לפני הכל נדרש לפרק את צירי הדלת, להוציא אותה ממקומה, להפריד את שני חלקי הדלת, להוציא את המנגנון התקול לובסוף להחליף אותו במנגנון חדש ותקין.

לאחר החלפת מנגנון רב בריח, יש להצמיד בחזרה את שני חלקי הדלת ולהחזיר את הדלת למקומה. גם אם זה נשמע פשוט לביצוע חשוב מאד לדעת שמדובר בעבודה מורכבת שמומלץ שתעשה על ידי איש מקצוע או מנעולן מוסמך ומיומן, שמכיר את חלקיו הפנימיים של המנגנון ויודע מה תפקידו של כל אחד מן החלקים. במידה ולא מכירים לעומק רכיב מסוים – ודאי שלא מומלץ לנסות להחליף מנגנון רב בריח באופן עצמאי.

החלפת צילינדר רב בריח עם כרטיס

החלפת צילינדר רב בריחתחום המנעולים מתקדם כל הזמן בכדי להערים קשיים כלפי כל מי שינסה לפרוץ מנעול או דלת. בזכות הטכנולוגיות החדשות שפותחו, קשה מאד עד כמעט ובלתי אפשרי לפרוץ מנעולים ללא ידע אודות הרכיבים הפנימיים של המנגנונים השונים.

מנגנון נעילה עם כרטיס חכם ניתן לשכפל או לפרוץ רק על ידי כרטיס מגנטי שנמסר לבעליו של המנעול במעמד הרכישה. כאשר אדם זה או אחר יזמין את שרותיו של המנעולן על מנת להחליף למנעול רב בריח, לא יהיה ניתן לעשות זאת ללא הכרטיס המגנטי.

בנוסף, מעצם קיומו של הכרטיס, ניתן להוכיח שאכן מדובר בבעליו המקוריים של המנעול כדי שרק הוא יהיה רשאי לבצע את הפעולות המבוקשות.

טווח מחירים להחלפת מנעול רב בריח

באופן גורף ניתן להעריך כי עלות שירות החלפת מנעול ינוע בטווח של כמה מאות שקלים. עבור שרות החלפת צילינדר רב בריח עם כרטיס מגנטי, העלות תהיה גבוהה יותר מכיוון שמדובר בפעולה מעט מורכבת יותר. מומלץ לסגור עם המנעולן את העלות לפני ביצוע ההחלפה ולהסכים כדי לחסוך הפתעות לא נעימות הנוגעות למחיר.

מחיר שרות להחלפת מנעול רב בריח מושפע מכמה פרמטרים כמו לילה, חג, יום סוג המנעול והוא נע בטווח של 250 ₪ ל- 500 ₪.

זקוקים לפורץ מנעולים ? מחפשים מנעולן בבאר שבע 24/7 ? אבישי מנעולן !

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220