החלפת מנעולים ביהוד

האם בכל מקרה שבו נעלמו או נגנבו לנו מפתחות של הבית יש צורך להחליף מנעול? או שיש מקרים בהם ניתן לבצע תיקון למנעול כדי להחזיר אות לקדמותו? אנו כאן כד לענות לכם על שאלות אלו ולספק לכם מגוון שירותים בתחום המנעולנות, בין אם זה החלפת מנעולים, שירותי פריצה, תיקון מנעולים ועוד שירותים רבים שאנו מעניקים ללקוחותינו.

מתי אין ברירה אלה לבצע החלפת מנעול?

ראשית, חשבו להבין כי יש מקרים שבהם ברור מאליו שצריך לבצע החלפת מנעולים ביהוד על ידי מנעון אמין ומקצועי כמו למשל- מקרים של אובן או גניבת מפתחות, מקרים כמו פריצה לביתם בהם השחיתו את המנעול או ניסיון פריצה שהוא פחות מתסכל. ישנו מקרה נוסף בו יש צורך לבצע החלפת מנעולים לכל הפתחים בבית והוא מקרה שבו נכנסתם לדירה חדשה, בין אם היא שכורה או דירה שרכשתם, מקרים אלו הינם מצריכים בוודאות וללא שמץ של ספק החלפת המנעולים בדלת הכניסה לבית ולמעשה בכל יציאה אחרת, הרי אינכם יודעים אם מסתובבים מפתחות נוספים אצל הדיירים הקודמים או אצל אנשים אחרים, לכן אל תיקחו סיכון והחליפו עוד ביום המעבר את המנעול בביתכם.

האם גם תקלה במנעול או קושי בסיבוב המפתח במנעול מצריך החלפה של המנעול או שניתן להיעזר בשירות של תיקון מנעולים ביהוד?

התשובה היא תלויה בסוג התקלה ועל כן יש להיעזר בשירותיו של מנעולן שיגיע למקום ויבחן אם ניתן להציל את המנעול השורר או לא. יש מקרים מסוימים של תקלות אותן ניתן לפתור באופן עצמאי כמו – במקרים שהמנעול נשחק, ניתן לבצע פעולה פשוטה כמו שימון המנעול על ידי שמן ייעודי לכך, אולי תוכלו להחזיר אותו לפעילות תקינה ולחסוך לכם את ההוצאה הכספית הכרוכה בהחלפת מנעול. בכל מקרה, חשוב לוודא כי הבעיה נפתרה משורשה, מכיוון שאם לא פותרים את הבעיה בדרך כזו או  אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם תקועים בחוץ, מבלי יכולת להיכנס לביתכם ואז בטוח תזדקקו לשירותי פריצה על מנת שהוא יבצע החלפת מנעולים ביהוד.

במקרה ומדובר בתיקון מנעול רב בריח ביהוד, חשוב לציין כי מנעול זה הוא פופולרי וחזק, לכן במקרים מסוימים ניתן לתקן את המנעול או להחליף בו את החלקים הפגומים.

מה קורה אם המפתחות אבדו או נגנבו? גם אז יש לבצע החלפת מנעול או רק לפרוץ את הדלת?

במקרים אלו מנעולנים רבים נוטים יותר להמליץ על החלפת מנעול, משום שאם אבד לכם התיק ובתוכו יש גם מסמכים מזהים שעליהם יש את הכתובת שלכם, מישהו יכול להגיע ולפרוץ לביתכם ולבזוז מכל הבא ליד. לכן, במקרה כזה רמת הפחד שלכם היא זו שתקבע אם אתם רוצים לבצע החלפת מנעול או להסתפק בשירותי פריצה בלבד.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220