החלפת מנעולים בלוד

כל בעל עסק יודע את החשיבות של המנעול של דלת הכניסה למשרד או לחנות האישית שלו, שהרי היא זאת שבפועל מגינה על העסק. נכון שניתן להתקין גם מצלמות אבטחה ואזעקות שונות, אך לצערנו פורצים יודעים כיצד לנטרל אזעקות וכיצד להסתתר מפני מצלמות אבטחה על ידי כובעי גרב. אם כך, למנעול של הדלת יש חשיבות רבה ונראה כי בעלי עסקים רבים מזמינים מנעולנים אשר מתמחים בהחלפת מנעולים בלוד על מנת להקנות להם ביטחון רב כאשר העסק סגור בסופי שבוע וחגים וגם בשעות הלילה. כיום, נראה כי נתוני הפריצה בקרב בתים פרטיים ועסקים הולך ועולה והענישה על מקרי פריצה הם לגמרי מגוחכים, מה שגורם לעליה במספר הפריצות לעסקים. אם כך, במידה ואין ברשותכם מנעול איכותי וחזק, כזה שקשה לפרוץ אליו, חשוב להזמין מבעוד מועד מנעולן שיבצע החלפת מנעולים בלוד, כך תזכו לשקט נפשי וביטחון רב.

שירות תיקון מנעולים בלוד

יש לא מעט מקרים בהם בעלי עסקים וחנויות זקוקים לתיקון מנעולים בלוד, אם זה תיקון מנעול רב בריח בלוד, מנעול מולטילוק, מנעול ירדן, מנעולי שער ועוד סוגים רבים של מנעולים מיצרנים שונים. במקרים אלו, חשוב להזמין מנעולן אמין שיבדוק אם ניתן להציל את המנעול או שאין ברירה וחייבים להחליף אותו לחדש, מכיוון שהוא שבור לגמרי או יותר מידי ישן. לכן, בכל בחירה של מנעולן, הן אם מדובר לצורך תיקון מנעול, פריצה למנעול או החלפת מנעול, חשוב לבחור רק במנעולן מקצועי, כזה שיספק לכם שירות מקצועי ואמין.

באילו מקרים חובה לבצע החלפת מנעול?

ישנם מקרים שניתן להסתפק בתיקון מנעול בלוד ולא בהחלפתו לחדש, אך כמובן על פי שיקול המנעולן, אך ישנם מקרים בהם אינכם חייבים להחליף, אך מומלץ. בואו נראה את  המקרים:

מקרים המחייבים החלפת מנעול- במקרה שהמנעול הרוס לגמרי וישן נושן, במקרה של שבר במנעול, אם מפתחות ביתכם היחידים אבדו או נגנבו ואין לכם מפתחות חדשים ויש צורך לרוץ את הדלת, במקרה שניסו לפרוץ לביתכם והפורצים הרסו או קדחו במנעול ועוד תקלות אחרות.

מקרים בהם לא חייבים להחליף מנעול, אך מומלץ – במקרים בהם אבדו מפתחות ביתכם ויש ברשותכם מפתחות נוספים, חשוב להחליף מנעול ולקבל מפתחות חדשים, במיוחד אם התיק אבד או נגנב ובו מסמכים המעידים על כתובת מגוריכם. מקרה נוסף הוא – במידה ועברתם דירה לדירה חדשה יד שנייה או בשכירות. במקרים אלו, חשוב להחליף את המנעול, הרי אינכם יודעים מי התגורר קודם בדירה ואולי נותרו ברשותו מפתחות ובטח שלא תרצו שמפתחות ביתכם יהיו בידיים זרות.

גם כאשר מדובר במשרדים ובעסקים, שאז הדבר חשוב יותר, הרי העסק נשאר בלילה סגור וגם בסופי שבוע וחגים, כך שוודאי לא תרצו שמישהו יפרוץ אליו, לכן בדקו את המנעול וודאו שהוא איכותי.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220