החלפת מנעולים בנתניה

הצילינדר הוא למעשה המנגנון שמגן לנו על דלת הכניסה לבית ויש גם את המנעול שבו מורכב הצילינדר. הצילינדר הינו מרוכב עם גלילים משני הצדדים המשולבים ביחד ויוצרים מנגנון נעילה מתוחכם. יש לא מעט סוגי מנעולים וצילינדרים בשוק, חלקם מיצרנים וחברות מוכרות יותר בעלות מותג בינלאומי. הם שונים בגדלים ומגיעים באורכים שונים, אך לכולם יש מטרה אחת והיא להפעיל את מנגנון הנעילה בדלת ולהניק לנו ביטחון רב כאשר הדלת נעולה, הן אם במקרים שאנו לא בבית או בשעות לילה מאוחרות כאשר בני הבית ישנים. החלפת מנעולים בנתניה או החלפת צילינדרים, מבצעים לא מעט פעמים, אם זה לצורך שדרוג המנעול או הצילינדר הקיימים בבית לטובת מתקדמים ומשוכללים יותר, או אם זה בשל תקלה שארעה במנעול או בצילינדר ולא ניתן לתקן אותה בשום אופן.

מתי מומלץ להחליף מנעול בדלת הבית?

כולם מכירים את הלחץ העצום בעת מעבר דירה, כאשר אנשים רבים מקבלים את המפתחות מהדייר הקודם או מבעל הדירה והמפתחות נראים מיושנים כאילו עברו מספר גלגולים ואז חושבים לעצמם אולי ישנם מפתחות נוספים שמסתובבים לה אי שם. הרי אין לכם באמת מושג למי הם נתנו את המפתחות נוספים וכיצד הם שמרו עליהם. ברוב המקרים, כאשר מודבר על דירה שהייתה מושכרת הצילינדר שבדלת וודאי לא הוחלף מזה תקופה ארוכה. לכן, עוד ביום מעבר הדירה חשוב לבצע החלפת מנעולים בנתניה על מנת לשמור על השקט הנפשי והביטחון של בני הבית. כמובן שאת החלפת המנעול וודאי לא תרצו לבצע לבדכם ללא ניסיון וללא ידע, וודאי תרצו שהוא יותקן בצורה הבטוחה ביותר, לכן מומלץ להזמין מנעולן מוסמך בנתניה המיומן בהתקנת והחלפת מנעולים לחדשים.

כאשר בוחרים מנעולן לצורך החלפת מנעול רב בריח בנתניה או לכל סוג מנעול פופולרי אחר, חשוב לוודא שבעל המקצוע מחזיק בתעודות הסמכה מקצועיות, רישיון לעסוק בתחום, מוניטין וכמובן לבדוק שהצילינדר המוחלף והמפתחות שניתנים לכם הינם חדשים באריזה ואינם משימוש חוזר. כיום, לצערנו יש לא מעט מנעולנים אשר מפרקי מנעול אחד ומרכיבים אצל לקוח קודם וודאי לא תרצו לקבל מנעול משומש ולשלם עבור חדש.

באילו עוד מקרים יש לבצע החלפת מנעולים?

במקרים בהם אין אפשרות לבצע תיקון מנעולים בנתניה, אלה מדובר במקרים של רטיבות, חלודה, שחיקה, בלאי, תקלה וטריקות נשנות של הדלת. חשוב לציין כי במקרה של תקלה עם הזמן יכול להיגרם נזק למנעול ודבר זה יכול לפגוע בביטוחן שלכם.

את המנעול מומלץ גם להחליף לפחות כל 5 שנים, לאחר פריצה בין אם היא יזומה על ידי פורץ מקצועי או עבריינית. במקים אלו, חובה להחליף ם צילינדר וזאת במידה שלא נגרם לו נזק אשר פוגע בפעולתו מחשש כי בידי הפורצים שכפלו את המפתחות ויוכלו להיכנס שוב.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220