החלפת מנעולים בערד

החלפת מנעולים בערדהחלפת מנעולים בערד הוא שירות נוסף אותו מעניקים מנעולנים מורשים, המעניקים שירות זה גם בערד עצמה וגם בערים הסמוכות לה. אך אם מדובר במקרי חירום בו אינכם יכולים להיכנס לבית או שמישהו ננעל בבית, השרות חייב להיות מסופק במהרה עד 20 דקות מרגע הקריאה.

להזמנת שרות החלפת מנעולים בערד

חייגו בכל שעה 073-7054186

  • התקלות הנפוצות בהם יש צורך לבצע החלפת מנעולים הן רבות ובין היתר המקרים הבאים: במקרים של תקלה במנעול שלא ניתן לתקנה
  • במקרה שחלודה הצטברה במנעול ויש קושי לפתוח את הדלת
  • מפתח שיתעקם או נשבר בתוך המנעול
  • אובדן מפתחות וחשש כי משהו ימצא את המפתחות ויכנס לביתכם

וכמובן עוד מגוון רב של סיבות אחרות שבגינן אין מנוס אלה להחליף את המנעול לטובת מנעול איכותי ומתקדם יותר.

ישנם מקרים מסוימים שניתן לבצע תיקון מנעולים בערד אם ישנו צילינדר חדש או מנעול יקר שחבל להחליף (אך כמובן על פי שיקול דעתו של מנעולן).  מעבר לכך, לעתים ניתן לטפל בבעיות שונות באופן עצמאי, וזאת על ידי התזת שמן מיוחד, אך מקרה זה מתאים יותר כאשר מדובר במנעול חורק.

אך כמובן אם השמן לא פתר את בעיה ועדין הדלת השוררת אינה נפתחת, הזמינו במהירות בעל מקצוע המומחה בהחלפת מנעולים בערד או בשירותי פריצה במידה ואין באפשרותכם להיכנס או לצאת מהבית.

להזמנת החלפת מנעול בערד חייגו 073-7054186

מתי יש צורך לבצע תיקון מנעול?

החלפת מנעולי רב בריח בערדתיקון מנעולים בערד הוא פתרון מצוין כאשר מדובר על תקלה קטנה במנעול שניתן לסדרה על ידי טכניקות שונות, כך שלא תמיד יש למהר ולהחליף מנעול ולהיכנס להוצאה גדולה, אך כמובן שאם מדובר במנעול ישן, תמיד כדאי להחליף אותו לטובת מנעול מתקדם יותר וחדשני, שהרי תחום המנעולים הולך ומתקדם ויצרנים רבים מציעים מנעולים מתקדמים ואיכותיים בהרבה יותר משהיו בעבר.

דבר נוסף שכדאי לדעת לפני שמזמינים שירות תיקון מנעולים בערד הוא – במידה ויש לכם מנעול חדש יחסית כזה שרכשתם או החלפתם לפני פחות משנה, כדאי לבדוק אם יש על המנעול אחריות יצרן, שהרי יצרנים מעניקים אחריות על המנעול לפחות שנה ויש יצרנים שמעניקים על מנעולים יקרים ומורכבים אפילו שלוש שנות אחריות. אם כך, תוכלו לחסוך את עלות התיקון.

קצת על החלפת מנעול רב בריח בערד

אם יש ברשותכם מנעול רב בריח בערד, תמיד כדאי להחליף לאותו סוג מנעול. מנעול רב בריח הוא חזק ואיכותי וכזה שנשמר לאורך שנים רבות. מנעול רב בריח הנו שונה מעט ממנעול פשוט, משונן וההבדלים הם: במרכז מנעול רב בריח יש גלגל שיניים שתפקידו להניע את הבריחים מהדלת למשקוף וחזרה. בנוסף, בתוך המנעול, יש צילינדר איכותי וחזר שבתוכו מורכבים פינים המגנים עליו מפני קידוח כך שהוא חזק ביותר ויעיל נגד פריצות. מנעול זה נפתח על ידי מפתח חורים אשר מוגן מפני שכפול.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220