החלפת מנעול שריונית חסם

צילינדר שריונית חסם מחירדלתות שריונית חסם שונות במהותם מסוגי דלתות סטנדרטיות (רב-בריח לדוגמה) וידועות כאמינות, איכותיות וחזקות במיוחד בעלות מנגנוני נעילה ייחודיים. לכן במצבים שבהם נדרש לבצע החלפת מנעול שריונית חסם, צריך לקחת בחשבון כי ההחלפה תתאפשר רק מנעולן בעל הידע והנסיון בהחלפה מסוג זה.

לכן אם הנכם זקוקים כעת לשרות זה, אבישי מנעולן מומחה בהחלפת מנעול שריונית חסם, ידאג לבצע את העבודה עם כל הכלים והידע הנדרש לעבודה מסוג זה.

לפרטים נוספים והזמנת החלפת מנעול עבור דלתות שריונית חסם, חייגו כעת לאבישי המנעולן!

מתי יעלה הצורך בהחלפת המנעול

החלפת מנעול שריונית חסםלמרות שמנעול שריונית חסם ידוע כמוצר ואיכותי במיוחד, ישנם מקרים שבהם עדיין ידרש להחליף את המנעול הקיים. אמנם תקלות במנעול שריונית חסם אמנם פחות שכיחות, אך אם בכל זאת נוצרת תקלה במנעול או שיש עניין להתקין מנעול זה יהיה צורך לנקוט באחת מתוך 2 פעולות:

החלפת המנגנון הישן בחדש – אם אכן ידרש להתקין מנעול חדש, רצוי לברר פרטים לגבי מחיר מנגנון שריונית חוסם.

הסבת הדלת הקיימת – האפשרות השנייה היא אמנם מורכבת יותר, אך תקפה אך ורק אם הדלת הקיימת אינה מותאמת להכיל מנגנון מסוג שריונית חסם וקיימת דרישה מהותית למוצר זה. במקרים כאלו ידרש להחליף לדלת מתאימה על מנת שהתקנת המנגנון תתאפשר.

סיבות נוספות – שבגינן יעלה צורך להחליף למנעול שריונית חסם:  אובדן מפתחות של הדלת, פריצה פלילית וכ'ו. כאמור, לא משנה מהי הסיבה בגינה ידרש מכם להזמין שרות החלפה למנעול, יש להקפיד על בחירה מושכלת במנעולן מוסמך ואמין בעל ניסיון פרטני בהחלפת מנעול שריונית חסם.

יש לזכור, שמדובר בפעולה מורכבת, שתכלול בין היתר קידוח חורים להתאמת הבריחים ולהתאמת והמשקוף. אבישי הנו מנעולן מיומן מחזיק בכלי העבודה הדרושים לביצוע עבודה מורכבת זו ו בעל היכולת המקצועית לבצע את ההחלפה על הצד הטוב ביותר.

מה עוד חשוב לדעת על החלפת מנעול שריונית חסם?

מנעול שריונית חסם הוא מוצר בעל יתרונות רבים ומוצע במחיר מעט גבוה ביחס לצלינדרים פשוטים יותר אך עדיין משתלם אודות לעמידותו רבת השנים. עבור כל מי שמחפש טאצ' עיצובי יוכל להנות מהעובדה שדלתות עם שריונית חסם הן בעלות מראה עיצובי ומרשים.

כאמור, היתרונות של דלת ומנעול שריונית חסם הם רבים ובאים לידי ביטוי בעיקר בשקט, הבטחון והנראות המרשימה שיכול להתריע פורצים עבריינים.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220