החלפת מנעול מגנטי

החלפת מנגנון רב בריחתכירו את מנעול הדלתות מספר אחד בעולם. המנעול שבלעדיו אף דלת לא מרגישה באמת בטוחה. מנעול מתקדם, מתוחכם ומרשים, תנו הרבה כפיים למנעול המגנטי. כמות ענק של בעלי בתים ומשרדים בחרו להתקין בדלתות ביתם ובתי העסק שלהם מנעול מגנטי, דבר אשר מצביע על אמינותו של מנעול זה. אך למרות כל היתרונות והתשבוחות של מנעול זה חשוב לקחת בחשבון שבדומה לסוגי מנעולים אחרים גם מנעול מגנטי לדלת פנים נשחק עם הזמן ועלול להתקלקל. במצבים אלו, תזדקקו להשכרת שירותיו של מנעולן מוסמך שערוך לספק שרות החלפת מנעול מגנטי בכל שעות היממה.

שלבי העבודה של החלפת מנעול מגנטי

פורץ מנעולים באשקלון

מנעול מגנטי תקוע הוא צרה צרורה, אך באמצעות מספר שלבי עבודה קצרים, המנעול הישן הולך לעולמו והחדש מחליף את מקומו. בשל החשש להחלפה לא תקינה שתסב נזק למנגנוני הדלת, נמליץ לא לבצע פעולה זאת בעצמכם, אלא להיעזר בשירותי מקצוען ובכל זאת, ולו רק כדי שתוכלו לדעת שאיש המקצוע שלכם עושה את עבודתו נאמנה, הנה הם שלבי החלפת מנעולים מגנטי לדלת פנים רב בריח:

  1. הסרת ה"רוזטות" – את מרבית מנגנוני הנעילה והידיות עצמן מכסה מגן מתכת / אחר הנקרא בעגה המקצועית "רוזה". יש להסירו על ידי סיבובו נגד כיוון השעון, הן מאזור המנעול והן מאזור הידית. במידת הצורך, ניתן להיעזר במפתח L לטובת שחרור הבורג (לרוב ב"רוזטות" מרובעות).
  2. הברגה החוצה – של הברגים המחברים את הידית לדלת, וכן את הבורג הנמצא מתחת לידית. יש לבצע פעולה זאת משני הצדדים של הדלת. מומלץ להיעזר במברגה חשמלית. לאחר מכן יש להבריג החוצה את הברגים המחברים את מנגנון הנעילה של הדלת.
  3. שליפת המנעול – לאחר הברגה החוצה של הברגים המחברים את המנעול לדלת, יש לשלוף בקלות את המנעול ממקומו בדלת. (לא ניתן לראות ברגים אלו ולהגיע אליהם כאשר הדלת סגורה).
  4. מנעול חדש – הכנסת המנעול החדש למקומו באותו האופן שבו היה מונח המנעול הישן. חשוב להקפיד על מנח זהה לחלוטין. בסיום ההכנסה, יש לסגור את כל הברגים אותם פתחנו לצורך הגעה למנעול בסדר הפוך.
    נדגיש שישנם סוגים רבות של דלתות, כך שייתכנו שינויים קלים באופן החלפת המנעול בין דלת לדלת. יחד עם זאת, בכל מנעול מגנטי המיועד לדלת פנים קיימים אלמנטים זהים רבים, כך ששלבי העבודה שהוצגו יהיו קיימים, בדרך כזו או אחרת, בכל תהליך.

ממה חשוב להזהר?

טווח המחירים של החלפת מנעול מגנטי

מחירו של שירות החלפת מנעולים בבאר שבע מגנטי לדלת פנים נע בין 350 ל-450 ₪ במרבית המקרים, ותלוי בפרמטרים כמו דחיפות העניין, מרחק גאוגרפי מנותן השירות, סוג הדלת, איכות המנעול ועוד. אז כפי שכבר הבנתם, מצב בו מנעול מגנטי תקוע הוא מצב שאינו תקין וכזה המחייב פנייה אל מנעולן מוסמך ואמין שמספק שירות החלפת מנעול מגנטי קיים למנעול חדש ומתקדם לדלת שלכם. בהצלחה!

למידע נוסף בנושא מנעולן בבאר שבע לחץ כאן >

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220