לא רק מנעול – כל הסיבות לבחירת דלתות עמידות!

דלתות זולות גורמות לפריצת מנעוליםהחלטתם להחליף את המנעול בדלת ולהשקיע במוצר חדש, עמיד ואיכותי? החלטה מצוינת, אבל האם די בכך? לא בהכרח. הדלת שלכם עלולה להיות היא עצמה החוליה החלשה.

מדוע? מכיוון שהמנעול מהווה אך ורק חלק ממכלול אבטחה שלם. במידה ויותקן מנעול עמיד ואיכותי בדלת פשוטה, הפורץ יזהה את החולשה וסביר להניח שלבסוף יבצע את הפריצה.

כלומר, אין טעם להתקין מנעול חלש בדלת פלדה, בדיוק כפי שלא מומלץ להתקין מנעול מתוחכם בדלת עץ שניתן לפתוח בבעיטה.

בחירת דלתות לבית תתבסס בין היתר על סמך הנקודות הבאות:

דלת עמידה לשידור הרתעה

גנב או פורץ שניצב מול דלת איכותית ומרשימה עם מנעול חזק, עשוי בהחלט לחשוב פעמיים האם יהיה כדאי לנסות לפרוץ אותה. חרף העובדה שפעולת הפריצה יכולה להימשך שניות בודדות או מספר מועט של דקות לכל היותר, עדיין מדובר בפרק זמן שבו הפורץ חשוף בפני שכנים או עוברי אורח. לכן, אם הפורץ יבין שההתעסקות הזו תצריך ממנו להאריך את זמן הפעולה, לרוב הפורץ ימנע מלנסות בכלל להתחיל לפרוץ.

גם אם מדובר בדלת ישנה אך בעלת נוכחות מרשימה, כנראה שגם כאן יעדיף הפורץ שלא לקחת את הסיכון.

כיוון צירי דלתותמומלץ לבחור רק בדלת חזקה ודקורטיבית

דלת איכותית, ועמידה לרוב תהיה קלה לתחזוק ותיקון הדלת במידת הצורך, יהיה יעיל יותר. נכון, כמו כל מוצר עם מנגנון אבטחה המורכב מרכיבים זעירים ו/או מערכות חשמליות, גם דלתות איכותיות מתבלות עם השנים. מכיוון שדלת איכותית קלה יותר לתחזוקה שוטפת, כך יהיה ניתן להאריך את חיי המדף של המוצר עד לכדי כך שהסיכוי להתבלותו יקטן משמעותית.

בנוסף, היות ומדובר במוצר איכותי ומושקע, יצורפו הוראות יצרן לתחזוקה שוטפת עד לרמה שבה רכיבי הדלת יחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות.

בזכות כך, במידה ויידרש תיקון , יהיה ניתן להחזירה למצב ההתחלתי כמעט, גם שנים רבות לאחר שיוצרה.

סיבות נוספות מדוע מומלץ לרכוש דלת חזקה ועמידה

כיום ניתן למצוא בשוק דלתות פנים חזקות מתוך מבחר גדול של סגנונות ועיצובים ייחודיים. בנוסף, ניתן לשלב על גבי הדלת חלקי עץ או זכוכית דקורטיביים מבלי שתאבד מעצמתה ומיעילותה הרבה. מומלץ להיזהר מדלתות דקורטיביות, המוצעות במחירים זולים ומחשידים.

למעשה, ברוב המקרים יהיה מדובר במוצר שלא יספק עבורכם את הביטחון הנדרש. התקנת אלמנטים דקורטיביים אף עלולים להפחית את יעילותה באופן ניכר. דלתות מעוצבות וזולות, בדרך כלל מוצעות במגוון דל מאוד של עיצובים.

סיבות נוספות מדוע יהיה לכם כדאי להימנע מרכישת דלת זולה

אין מה לעשות. דלתות זולות ופשוטות מתבלות מהר יותר; ככל שהדלת תיוצר מחומרים זולים יותר, כך היא תתבלה מהר יותר. דלת זולה עלולה להישחק במהירות האור וכמובן לאבד מהמראה והזוהר הרבה יותר מהר ממה שציפיתם.

התוצאה הבלויה והישנה שתתקבל תהיה ממוקמת דווקא באזור מרכזי בבית שבו תהיו מעוניינים להשקיע – הכניסה לבית שלכם.

למידע נוסף בנושא מנעולן בבאר שבע בקישור הבא >

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220