התקנת כספת לרכב – פתרון אידיאלי לגניבות כלי רכב

כאשר מדברים על אמצעי מיגון, בדרך כלל מתייחסים לכאלה שיגנו על הבית או בית העסק. מה שכן, יש לזכור שיש אמצעי מיגון שיכולים גם להגן על הרכוש היקר לנו, כמו למשל על הרכב שלנו. לשם כך, אפשר להתקין מערכות הגנה ואבטחה ברכב וכך להקשות משמעותית על הגנבים המגיעים לגנוב את הרכב. אחת מבין המערכות הפופולאריות היא כספת לרכב. זו כספת מיוחדת המאבטחת את מחשב הרכב. מבחינת התקנה, מדובר על התקנה יחסית פשוטה וקצרה, שבזכותה יהיה לכם שקט נפשי ויותר מזה, אתם תדעו שהרכב שלכם מוגן ב-99 אחוז.

מהם היתרונות בכספת לרכב?

ראשית על מנת להבין את היתרונות, ננסה להרחיב על המוצר עצמו. הכספת המדוברת עשויה מברזל איכותי בעובי של 4 מילימטרים או מאלומיניום בעובי של 7 מילימטרים. בעת התקנת כספת ברכב, מתקין הכספת סוגר אותה על גבי המחשב של הרכב. הסגירה נעשית על ידי ברגים מחוסמים מפלדה. בגלל הסגירה המאובטחת הזאת, הדבר מקשה עוד יותר על הגנבים מלהצליח לגנוב את הרכב. כאן נזכיר, שבמידה ורכשתם רכב ביבוא אישי, אז עליכם לשים לב ולקחת בחשבון שיש חברות ביטוח שיכולות לבחור שלא לבטח אתכם, אם אין כספת ברכב. מדובר על רכבים ששווים לפחות 200,000 שקלים. כלומר רכבים יקרים מאוד שמיובאים לארץ דרך תהליך של יבוא אישי.התקנת כספת לרכב

מבחינת היתרונות, יש מספר יתרונות בולטים כאשר מתקינים כספת לרכב והם:

מיגון – הכספת יוצרת לכם שכבת הגנה נוספת על מחשב הרכב. הרי כאשר גנבים פורצים רכב, הם יכולים להגיע למחשב הרכב ולהחליף אותו באחר. כאשר הכספת מותקנת ברכב, לא ניתן להחליף את המחשב, כי המחשב עצמו מאובטח בצורה הטובה ביותר.

התחממות – בתחילת הכתוב, הזכרנו שני סוגים של כספות מברזל ומאלומיניום. ההמלצה היא לרכוש כספת אלומיניום ומדוע? כי מדובר על מתכת קלה יחסית וכמו כן האלומיניום מונע התחממות יתר של מחשב הרכב.

ניטרליות – הכספת מקובעת על שלדת הרכב בלבד. היא איננה פוגעת או מפריעה למערכות אחרות ברכב.

ביטחון – בזכות הכספת, הסיכויים שיצליחו לגנוב לכם את הרכב, שואפים לאפס. הדבר מעניק לכם ביטחון ושקט נפשי.

כמה עולה כספת לרכב?

מומלץ לגשת למספר מתקינים ולבקש הצעת מחיר. המחירים נעים מ-500 עד 1000 שקלים על התקנת כספת ברכב. הפערים במחירים משתנים ממתקין אחד לאחר ותלויים במקצועיות וכמו כן בסוג הרכב. יש לבחור מתקין מקצועי בלבד. אפשר לקרוא המלצות וכמו כן לוודא שעל הכספת, יש אחריות של שנה אחת לפחות. שימו לב, לכל דגם של רכב, יש את הכספת המתאימה לו. כמו כן, יש לכל כספת מספר סידורי משלה. כך שבמידה ומתעוררת בעיה, תוכלו להגיד את המספר הסידורי לחברת הביטוח. את ההתקנה של הכספת, מומלץ לעשות אצל מתקין שהוא לא רק מקצועי אלא גם שפועל באישור של משטרת ישראל.

שורה תחתונה

רכב הוא דבר יקר וחשוב לכולנו. על כן, אין להקל ראש בעניין ויש להתקין בו כספת, במיוחד אם מדובר על רכב יוקרתי ועם שיווי גבוה. כך תהיו בטוחים שעשיתם כל שיכולתם על מנת להגן ולשמור על הרכב.

המאמר באדיבות: יבוא אישי קבוצת 2048

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220