התקנת מחזיר דלת

שמעתם על מחזיר דלת אבל אתם לא בדיוק יודעים מה זה אומר והאם אתם זקוקים לכזה? המטרה של מחזיר דלת היא להשיב את הדלת למצב בו היא סגורה ולמנוע את טריקתה על ידי האטת הסגירה (טריקה שעלולה להקפיץ את כל מי שנמצא בחלל).

אם מחליטים להתקין מחזיר דלת ניתן לבחור באיזו מהירות הדלת תיסגר. התקנת מחזיר דלת יכולה להתבצע בכל סוגי הדלתות – בין אם מדובר על דלתות הזזה, דלתות קלות, דלתות מזכוכית, דלתות מאלומיניום, דלתות מעץ או דלתות מפלדה כאשר לכל סוג דלת יש מחזיר דלת שמתאים לה.

אנשים רבים שמעוניינים לשמור על הדלת סגורה ולמנוע את טריקתה ובכך לשמור על הבטיחות ועל השקט מחליטים להתקין מחזיר דלת שמתאים לסוג דלתם.

להתקנת מחזיר דלת או קבלת פרטים נוספים, חייגו כעת לאבישי

5 סוגים של מחזירי דלתות להתקנה

בנוסף להתאמת מחזיר הדלת לסוג הדלת (לומר ממנו היא עשויה), יש להתאימו גם לגודלה ולמשקלה של הדלת. כדי לדעת מהו המחזיר המתאים צריך להכיר את הסוגים השונים של מחזירי הדלתות; כיום ניתן למצוא 5 סוגים של מחזירי דלתות:

מחזיר דלת פנאומטי – מחזיר דלת פנאומטי מתאים במיוחד לדלתות הזזה ולדלתות קלות (בין 5-20 ק"ג), והוא פועל על לחץ אוויר. ניתן לרכוש את המחזיר בצבעים שונים, ביניהם שחור, טבעי או לבן.

מחזיר דלת קפיצי – מחזיר דלת קפיצי מתאים לדלתות שכוללות רשת ליתושים או זבובים, לדלתות פנימיות קלות ולשערים חיצוניים. ניתן למצוא מספר סוגים של מחזירי דלת קפיציים ולהתאים אותם לבית הפרטי או לעסק. בין מחזירי הדלת הקפיציים אפשר למצוא מחזירים שמותקנים בין צירי המשקוף וסוגרים סמויים.

מחזיר דלת Yale – מחזירי דלת מסוג Yale גורמים לדלת הכניסה להיסגר באופן אוטומטי והם מותקנים בין המשקוף לדלת. את מחזירי הדלת מסוגYale יש להתקין בהתאם למשקל הדלת. כמו כן, ניתן למצוא אותם בצבעים לבן, שחור, ניקל ושמפניה.

מחזיר דלת הידראולי – מחזירי דלת מסוג הידראולי קינג מבוקשים מאוד ומתאימים לדלתות של מבנים ציבוריים, בתי ספר, משרדים ודלתות אינטרקום. את מחזירי הדלת יש להתאים למשקל ולגודל הדלת. כמו כן, יש לבחור בדגם המתאים משום שיש דגמים שמתאימים לדלתות חיצוניות ויש דגמים שמתאימים לדלתות פנימיות.

מחזיר דלת רצפתי – מחזיר דלת רצפתי מותקן מהכיוון של הרצפה. ברוב המקרים יותקן המחזיר בדלתות שעשויות מזכוכית משום שהן כבדות ועדינות. את מחזיר הדלת הרצפתי יש להתקין באופן שהוא ישמש גם כציר תחתון לדלתות וגם כמחזיר לדלתות. אפשר להתקין את המחזיר במספר מידות כאשר לפני ההתקנה צריך המנעולן לבצע הכנה שעשויה מבטון.

חשוב לציין – התקנת מחזיר הדלת צריכה להתבצע על ידי מנעולן מקצועי ובעל ניסיון משום שרק התקנה מדויקת תוכל להבטיח שהמחזיק יעבוד למשך זמן רב.

לפרטים נוספים על שרותי ההתקנה חייגו כעת או השאירו פרטים בטופס שבתחתית העמוד.

שאלות תשובות על מחזירי דלתות

התקנת מחזיר דלתמחזיר דלת מותקן בכל דלת למטרה אחרת ושונה, בכיתות בתי ספר המטרה היא לגרום לדלת לחזור בקצב איטי למצב סגור על מנת למנוע טריקה חזקה על האצבעות של אחד מן ילדי הכיתה ובכלל לשמור על שקט כמה שניתן במהלך השיעור.

משרדים עם דלת כניסה הפועלת על מנגנון נעילה חשמלי ונפתחת רק על ידי אינטרקום, נירצה שהדלת תיטרק ותנעל כדי למנוע כניסה של אנשים זרים או טיפוסים שליליים. היום נוכל למצוא במוסדות עירוניים, מפעלים ובתי ספר יותר דלתות עם מחזירי דלת.

ישנם הרבה מוסדות אשר נאלצים להשתמש בשירותיו של אבישי, מנעולן וותיק באזור הדרום, לתחזוק שוטף של דלתות והתקנת מחזירי דלת.

בטחון לפני הכל – למען ביטחוניכם ולמען ביטחון הדלת

שפע של סוגי מחזירים –  ישנם סוגים רבים של מחזירי דלת.

התאמה לתקציב הלקוח – הלקוח יבחר לקחת סוג כזה או אחר בהתאם לתקציבו.

בטחון מירבי – מחזירי דלתות המותקנות במשרדים יכולות למנוע פריצות

מלאו את הטופס ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220