התקנת מנעול כספת לדלת

התקנת מנעול כספתמנעול כספת הוא מנעול עליון שמתווסף למנעול הדלת הרגיל שכולנו מכירים. במקור היה המנעול מיועד עבור כספות אך הוא שינה את תפקידו והותאם לדלתות פלדה.

המנגנון בנוי כמערכת של דיסקיות ומכיל שלושה בריחים שנכנסים לדופן המשקוף ומבצעים נעילה שנוספת לנעילה שנמצאת בחלקה התחתון של הדלת.

באמצעות מנעול כספת ניתן לשמור על הביטחון של בני הבית והרכוש ועובדה היא שסוכני ביטוח רבים ממליצים ללקוחותיהם להתקין מנעולי כספת.

כמו כן, המנעולים מתאימים ללקוחות רבים, ביניהם: אנשים שמתגוררים בבתים פרטיים, אנשים שגרים בדירות, בתי עסק, אנשים שמעוניינים לשפר את הביטחון בחדרים עם דלתות ממ"ד ולקוחות שמעוניינים במיגון שערים.

כדי לשכפל את מנעולי הכספת יש צורך באיש מקצוע. במידה שאתם מעוניינים להגן על ביתכם בצורה הטובה ביותר – אתם מוזמנים ליצור קשר עם אבישי המנעולן בכל שעה ותוך זמן קצר יותקן אצלכם מנעול כזה.

היתרונות בהתקנת מנעול כספת – לביטחון ולשקט הנפשי של בני הבית

כפי שציינו, מנעול כספת הוא מנעול חזק ובטיחותי כך שקשה מאוד לפרוץ אותו והשקט הנפשי של בני הבית שווה את ההתקנה.

שילוב בין המנעול הרגיל ומנעול הכספת משדרג את הנעילה והביטחון בצורה ניכרת וחוסך דאגות מיותרות שעשויות ללוות רבים מאתנו כאשר אנו יוצאים ליום עבודה, משאירים את הילדים בבית ויוצאים לבילוי, הולכים לישון או יוצאים לחופשה.

יתרונות נוספים של התקנת מנעול כספת לדלת הם שההתקנה לא מורכבת מידי ואינה עולה הרבה כסף.

בסך הכל מדובר על מאות שקלים – מחיר נמוך מאוד תמורת הביטחון שמנעול הכספת מעניק. כמו כן, המנגנון מונע הוצאות נוספות וגבוהות יותר עבור הזמנת פורץ דלתות.

מדוע כדאי להזמין את השירות דרכנו?

אם אתם מעוניינים ליהנות מביטחון ושקט נפשי בביתכם מומלץ עבורכם לקבל שירות מאבישי המנעולן. אבישי הוא מנעולן מוסמך ומקצועי שמחזיק באישור מטעם המשטרה ועוסק בתחום המנעולנות כמעט 10 שנים.

במידה שתפנו אל אבישי תקבלו מענה תמידי בכל שעה – גם אם מדובר על שעות הבוקר המוקדמות או על שעות הלילה. השירותים שאבישי המנעולן מספק מגוונים ביותר וניתנים במשך כל שעות היממה. כמו כן, אבישי מבין את המצוקה של לקוחותיו ומגיע במהירות לאזור כדי לאפשר להם לחזור לשגרה בהקדם האפשרי.

המיומנות והניסיון של אבישי מבטיחים ללקוחות שהוא יוכל לטפל בכל בעיה ולפתור כל תקלה ואם לא די בזאת המחירים שהוא גובה עבור השירותים נוחים ביותר.

אולי יעניין אתכם גם: פורץ מנעולים | פורץ רכבים

מלאו את הפרטים ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220