סוגי ידיות מעוצבות לדלת כניסה

דלת כניסות לבנייןמהי דלת כניסה לבית?

דלת כניסה לבית היא הדלת הראשית שמשמשת כניגוד לדלתות הפנים ושממוקמת בכניסה הראשית של הבית. דלת כניסה לבית מהווה גם את הפרגוד לבית ומשמשת ליציאה וכניסה של דיירי הבית ואורחים.

דלת כניסה לבית עשויה ממגוון חומרים המשתלבים בין עמידות, אסתטיקה וביטחון. החומרים הנפוצים הם:

  1. עץ: דלתות עץ הן פופולריות ויפות מבחינה אסתטית. הן עשויות מלוחות עץ משושה או משושה שלמה וצובעות ומטופחות באופן ייחודי. העץ מספק יציבות ובידוד טוב ומסוגל לספק ביטחון.
  2. מתכת: דלתות מתכת הן חזקות ועמידות. הן עשויות בדרך כלל מפלדת אלומיניום או פלדת אל חלד ויכולות להיות מחוזקות בברגים או קישורים נוספים להבטחת יציבות. המתכת מספקת גם ביטחון גבוה ועמידות למזג האוויר.
  3. PVC/חומרים סינתטיים: דלתות מחומרים סינתטיים כמו PVC (ויניל) הן אפשרות פופולרית וכלכלית. הן מספקות בידוד חום ושמירה על איכות האוויר בתוך הבית.

סוגי ידיות עבור דלתות כניסה

דלתות הכניסה משפיעות על תחושת הביטחון שלנו בבית ועל המראה החיצוני שלו ולכן כדאי לבחור את דלת הכניסה בקפידה ולוודא שהיא בטיחותית, עמידה ומרשימה. דלת הכניסה האידאלית יוצרת חציצה ברורה בין פנים הבית והרחוב וגורמת לחלקו החיצוני של הבית להיראות מעוצב ואסתטי. כאשר חושבים באיזו דלת כניסה לבחור, יש להקדיש מחשבה גם לידית הדלת, שתורמת גם היא לבטיחות, לביטחון ולאסתטיקה של דלת הכניסה.

ידיות משיכה לדלתות כניסה

היום ניתן למצוא מגוון ידיות משיכה לדלתות כניסה. ביניהן יש ידיות פשוטות שעשויות ממתכת ויוצרות רושם שבעלי הבית לא נוהגים להשקיע בעיצוב ביתם באופן מיוחד, ולעומת זאת, יש ידיות לדלת כניסה מעוצבות – מה שיתן את הרושם שבעלי הבית נוהגים להשקיע במראה ביתם.

במקרה שבוחרים בידיות מעוצבות אפשר להתקין ידיות מעוצבות שעשויות מנירוסטה, עץ ומתכת, ידיות עם כפתורים דמויי קריסטל ועוד. כמובן שחשוב להתאים בין סוג הידית ובין סוג הדלת כדי ליצור מראה הרמוני. אבישי מנעולן בבאר שבע מוסך ומקצועי מציג בפניכם מבחר אפשרויות מחפשים הכוונה וייעוץ בקרו אותנו עוד היום !

סוגי ידיות לדלתות פנימיות

ידית בהלה לדלתות פנימיות

בחירת ידיות לדלתות הבית או סוגי ידיות עבור דלתות כניסה, אינה מסתכמת בבחירת ידית דלת הכניסה שכן בכל בית יש גם דלתות פנימיות, שגם הן זקוקות לידיות: השירותים, חדר האמבטיה, חדר העבודה, חדרי השינה של ההורים, חדרי השינה של הילדים, המחסן ולעתים גם המטבח, אם מדובר בחדר סגור.

יתכן שלא תרצו שכל הידיות בבית יהיו אחידות אלא מותאמות לסוג החדר: כך למשל, לדלתות חדרי הילדים יכולות להתאים ידיות צבעוניות, בצורות שונות ומשעשעות; ולדלתות השירותים והאמבטיה ידיות בעלות מראה מינימליסטי ונקי.

ידיות מעוצבות לדלתות – כמו כל אלמנט עיצובי בבית, ידיות הולכות ומשתכללות בימינו ואפשר לבחור מתוך מגוון של סגנונות ועיצובים, כדוגמת מודרני, קלאסי, יוקרתי, וינטאג', כפרי ועוד. אפילו דבר קטן כמו ידית יכול לשנות את מראה הדלת ואת האווירה הכללית בחלל.

ומה לגבי דלתות ביטחון?

29בתים רבים ובעיקר בתים חדשים מכילים חדרי ביטחון (ממ"דים). למרות שהדבר הראשון שעולה בראש כאשר חושבים על דלת ביטחון הוא הפרקטיות שלה, גם במקרים אלו ניתן להתקין דלתות ממ"ד מעוצבות או לקצר אותן – שגם ישמרו על הביטחון מצד אחד, וגם יציעו מבחר צבעים וצורות מצד שני.

חשוב שהידיות שאתם בוחרים תהיינה נוחות לשימוש

נוסף על החשיבות הרבה של עיצוב הידיות והתאמתן לעיצוב הדלתות בפרט ולעיצוב הבית בכלל, יש לזכור שהתפקיד שלהן הוא בראש ובראשונה להיות פרקטיות, בטוחות ונוחות לשימוש. דלתות הארונות, החדרים, דלת הכניסה וחדר השירותים נפתחות ונסגרות פעמים רבות מדי יום ולכן עליהן להיות בגודל ובצורה הנכונה ולהיות עשויות מחומרים עמידים שאינם מתבלים ונשברים בקלות.

מעוניינים להתקין ידיות לבית?

ידיות לדלתות פנימיות

אם אתם מעוניינים להתקין או לחדש את דלתות כניסה ו/או את דלתות הפנים הבית, ואינכם בטוחים בנוגע לבחירת הידיות, תוכלו תמיד לפנות אל מעצבי פנים או אדריכלים שיסייעו לכם לבחור בידיות איכותיות, עמידות ונוחות לשימוש שיעניקו לביתכם מראה מרשים וישפרו את רמת הבטיחות והביטחון בבית.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220