כיוון גובה לדלת פלדלת

כיוון דלת פלדלתאיך לכוון את גובה הדלת?

  1. מדידה: התחל על ידי מדידת הפתח שבו הדלת צפויה להתקין. מדובר בגובה החיצוני של הפתח מפתח הקרקע ועד ראש הפתח. המדידה צריכה להיות מדויקת ככל האפשר כדי לוודא שהדלת תכנס בצורה מדויקת ותאים לפתח.
  2. התאמה: לאחר המדידה, יש להתאים את גובה הדלת לפתח. זה עשוי לכלול חיתוך או הוספת חומר למסגרת הדלת על מנת להתאים את גובהה לגובה הפתח. ניתן לבצע זאת בעזרת מסמרים, מסור או מסמרת חשמלית, תוך הקפדה על ביצוע חתיכות נקיות ומדויקות.
  3. בדיקה: לאחר התאמת הדלת, יש לבדוק שהגובה מתאים בצורה מדויקת. נסה לפתוח ולסגור את הדלת כדי לוודא שאין בעיות בתנועה ושהדלת מתאימה בצורה צריכה בתוך הפתח.
  4. תיקון והתאמה נוספת: אם בתהליך הבדיקה נמצא שהגובה אינו מדויק או שיש בעיות נוספות, יש לבצע תיקון נוסף כדי להבטיח שהדלת מונחת בצורה מדויקת ופועלת כראוי.

דלתות כניסה או פנים הוא מוצר כבד המורכב מפלדה או מעץ ועוד מספר רכיבים שמוסיפים משקל המושפע מכוח הכבידה. מכיוון שהדלת מותקנת באמצעות צירים חזקים המקובעים במשקוף, כך היא למעשה לא מתחכחת ברצפה.

עם הזמן, כתוצאה משימוש שוטף והתבלות טבעית של החומר, היא עלולה לשקוע מטה ולשפשף את הרצפה שמתחתיה. השפשוף בעצם מהווה מכשול שעלול להפריע לפעולות הבסיסיות שהן – פתיחה וסגירה.  לכן ברגע שהבעיה מתגלה, נדרש לטפל בה באופן מידי.

מה גורם לדלת לשקוע?

דלתות כניסה או פנים הוא מוצר כבד המורכב מפלדה או מעץ ועוד מספר רכיבים שמוסיפים משקל המושפע מכוח הכבידה. מכיוון שהדלת מותקנת באמצעות צירים חזקים המקובעים במשקוף, כך היא למעשה לא מתחכחת ברצפה.

עם הזמן, כתוצאה משימוש שוטף והתבלות טבעית של החומר, היא עלולה לשקוע מטה ולשפשף את הרצפה שמתחתיה. השפשוף בעצם מהווה מכשול שעלול להפריע לפעולות הבסיסיות שהן – פתיחה וסגירה. לכן ברגע שהבעיה מתגלה, נדרש לטפל בה באופן מידי.

מדוע נדרש לפנות לאיש מקצוע?

כיוון צירי דלתותכפי שציינו האתגר הגדול בכיוון (הרמה) של דלת פלדלת היא המשקל הרב שלה. מי שאינו בקיא מספיק במרכיביה ואין ברשותו כלי עבודה מתאימים או הניסיון להתמודד עם משקלה  – שלא ינסה לעשות זאת עצמאית. באפשרותו לפנות למנעולן המוסמך לתקן דלתות כדי שיידע בדיוק מה צריך לעשות ואיך.

מנעולן מוסמך יידע בדיוק כיצד לכוון הצירים, עבור דגם הדלת הספציפית הוא וכבר יכיר מנסיון את הדרכים לעשות זאת בדרך היעילה והמהירה ביותר. המנעולן מה משקל הדלת בהתאם לכך יהיה ערוך להעביר אותה למקום לאחר פירוקה מן הצירים והמשקוף.

טווח מחירים משוער עבור שרות זה

עיקר העבודות בהרמת דלת הן הפירוק, ההרכבה וכמובן כיוון וחיזוק הצירים עצמם. מדובר בכמה פעולות שמבוצעות בסדר כרונולוגי מסוים ולכן חשוב להבין שזמן התיקון ארוך ביחס לשאר סוגי התיקונים בדלת.

לזמן העבודה הארוך יחסית, ישנה השפעה ישירה על  מחיר השרות. בנוסף, המחיר מושפע מעוד כמה פרמטרים כגון זמן ביצוע העבודה (לילה, יום, חגים וכ'ו), במידה והמנעולן שכיר אז גם שכרו השעתי כנראה שיגולם במחיר. טווח המחירים עומד על כמה מאות שקלים.

מכאן אפשר להבין שאין הצדקה כלכלית לבצע את העבודה לבד ועדיף להזמין איש מקצוע  מיומן שכבר מכיר את העבודה ויוכל לעשות זאת מהר מבלי שבעל הבית בעצמו יסתכן בגרימת נזקים שיכולים להגיע גם לאלפי שקלים. ביצוע חובבני  עלול להחמיר את הבעיה במקום לפתור אותה.

מחפשים כיוון גובה לדלת פלדלת ?  ע"י מנעולן בבאר שבע מוסמך ומקצועי לחץ כאן >

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220