כיצד בוחרים מנעול לדלת זכוכית?

דלתות זכוכית הן דלתות שמותירות הרבה רושם, יש להן נוכחות חזקה והן מקרינות יושרה ובהירות. הן מאפשרות תקשורת וקשר עין עם חללים האחרים במרחב ומתאימים מאוד למקומות עבודה, מקומות שדורשים תקשורת בין אישית ועוד. קיים היום ביקוש רב לדלתות זכוכית בעיקר במקומות שיש בהם תכונה רבה כמו חברות הייטק, מפעלים, בתי עסק, משרדים ועוד. גם לדלתות זכוכית יידרש מנעול שמאבטח את כל חלל הפנים ולא מאפשר גישה שלא לצורך.

יש מנעולים רבים שמתאימים לדלתות זכוכית אך ההתאמה תתבצע לפי גודל הדלת ותפקידה. יש דלתות זכוכית שהפנים והחלל שלהן אינו מצריך מנעולים הרמטיים במיוחד לכן אלו שיקולים שיילקחו בחשבון ובהתאמה של המנעול לדלת הזכוכית .יחד עם זאת, לא כל מנעול ניתן להתאים לדלתות זכוכית וזאת ידע לעשות במקצועיות רבה איש מקצוע, מנעולן בבאר שבע אמין ומוסמך, שמכיר את עולם המנעולים שמתמקצע כפורץ כספות ומנעולים ומחזיק במיומנויות נוספות בתחום.

האלמנטים לבחירה של מנעול לדלת זכוכית

כפי שציינו ישנם מספר אלמנטים שניקח בחשבון לפני שנרכוש מנעול לדלת הזכוכית שלנו, הראשון מבניהם יהיה המבנה כולו של הדלת, העובי של הזכוכית והידיעה הברורה למה דלת זו משמשת אותנו. גם הגודל שלה הוא אלמנט חשוב, ישנם דלתות שמכילות מספר של מנעולים, מנעול עליון שמקבץ אליו את התקרה מעל הדלת, ומנעול תחתון שמחובר לעיתים לרצפה. ישנם מצבים שדלת הזכוכית מכילה שתי דלתות, דלת אחת שעומדת במקום ודלת שנייה שנעה על צירה. האלמנט האחרון שיילקח בחשבון הוא עיצובה של הדלת, ישנן דלתות זכוכית שלמראה שלהן יש נוכחות ומשקל גדול, דלתות שנמצאות במקומות ציבוריים איכותיים וכו', מנעול שנמצא בחזית דלת זו עלול לכער את המראה ההרמוני של הדלת, ובמצבים כאלה ייבחר מנעול שנחבא אל הכלים ולא חשוף יתר על המידה.

התקנה של מנעול ודלת זכוכית

היה ראוי לחשוב כי האדם הנכון להתקין דלת זכוכית הוא האדם שמוכר דלתות אך לא כך הדבר, דלת היא מחסום והמנעול שעליה הוא זה שיממש את המחסום כשורה אחרת היא עלולה להיות פרוצה לכל מי שרק ירצה לחדור אותה. מנעולן שהוא פורץ דלתות ופורץ מנעולים בהתמחותו, הוא האדם המהימן לבצע החלפת מנעולים בבאר שבע, והתקנה של דלת זכוכית. מאוד לא מומלץ לנסות לעשות זאת לבד אחרת אתם עלולים גם לפגוע במנעול וגם בדלת עצמה שמחירה יקר במיוחד.

היכן מוצאים מנעולן?

מנעולנים יש בכל רחבי הארץ, אם אתם מתגוררים בחיפה אזי תמצאו מנעולן באזור הצפון שיגיע בהבזק עד אליכם ויסייע לכם בכל בעיה. אם אתם נמצאים באזור הדרום מנעולן בדרום הוא האופציה הכי טובה, מנעולן בבאר שבע או דימונה שעובד בכל אזור הדרום, מכיר את הדרכים המהירות להגיע לכל קריאה ומעניק מענה מושלם ומקצועי.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220