מיגון הבית – מדריך בסיסי

מנעול עליון לדלתכל אחד יודע שהחיים כיום אינם פשוטים והתקופה אינה בטוחה. דברים שליליים רבים עשויים לקרות גם כאשר אדם נמצא במקום שאמור לספק לו את הביטחון המרבי – הבית הפרטי שלו.

בשל כך, אנשים לא בוחלים באמצעים ומצטיידים באמצעי מיגון שונים שבזכותם הם מרגישים טוב יותר ובטוחים יותר גם בבית.

אמצעי מיגון אלה משרתים גם את השקט הנפשי שלהם, גם מביאים בהם תחושת ביטחון בנוגע לחפצים יקרי ערך שנמצאים בבית וגם כמובן שהם יכולים להיות רגועים שאי אפשר יהיה לפרוץ אליהם הביתה ולפגוע בהם עצמם או בבני המשפחה שלהם.

מחשבות אלה ודומות טורדות את מי שמתגורר באזורים שנחשבים לבעייתיים יותר.

גם מי שמתגורר באזורים שנחשבים ליוקרתיים ונחשבים לא יכול להיות לגמרי בטוח שהבית שלו לא יהווה מטרה לפורצים או אנשים בעלי כוונות רעות. מכאן אפשר להבין ולהפנים שאף אחד בעצם לא לגמרי בטוח, ללא קשר לאזור הגאוגרפי שבו הוא מתגורר.

זו הסיבה שלא כדאי להתפשר על בחירה נכונה של אמצעי המיגון לבית, לחצר, לשער הכניסה או לשביל הגישה אל הבית.

כאשר הבית יהיה נעול בלי שתהיה אפשרות מעשית לפרוץ את המנעולים – אפשר יהיה לדעת שכל המאמצים בוצעו ולא הייתה הקלה במחשבה על מה אפשר וכדאי לעשות.

כיום קיימות שלל אפשרויות שבזכותן אפשר למגן את הבית היטב וכך להגן על מי שמתגורר בו.

מחפשים מנעולן באזור הדרום ? זקוקים לפורץ מקצועי מנעולן בבאר שבע >

התקנת דלתות ממוגנות ותרומתה לביטחון הבית

כיוון צירי דלתותמהי בכלל דלת ממוגנת? מדובר בדלת מעוצבת ויפה שמתאימה לטעם האישי ולסגנון העיצוב שנבחר על ידי מי שגר בבית – אבל בתוך החלק הפנימי שלה מסתתרים החלקים של מנגנוני נעילה מתוחכמים ומתקדמים.

לדלת זו יש כמה מטרות – ראשית, זו דלת הכניסה הראשית אל הבית ולכם מבחינה עיצובית היא מהווה את תעודת הזהות של מי שגר בבית. שנית – דלת שנראית יוקרתית ומיוחדת גם תשרה את האווירה שהיא ממוגנת ולא התפשרו בייצור שלה על נושאים של מיגון ונעילה מתוחכמים.

הדלת תרתיע גורמים שליליים שאולי יגיעו לפתחה וירצו לנסות את מזלם בפריצה שלה. מכיוון שהיא תיראה כממוגנת ומאובטחת – הם יבינו מראש שהסיכוי שלהם קלוש.

כאשר בוחרים את הדלת חשוב מאד לשים לב לכל הפרמטרים החשובים – האבטחה לצד העיצוב. לשמחתם של בעלי דירות רבים כיום לא צריך להתפשר ואפשר למצוא דלתות מעוצבות ויפות שתהיינה גם ממוגנות ובטוחות.

כאשר משלבים בדלת מנגנוני נעילה מתקדמים ומתוחכמים – הדלת הופכת למחסום אמתי מפני מי שאין לו את המפתח הדרוש ויתרה מכך – גם אין הרבה סיכוי לפרוץ אותה.

מי שעוסק בפריצה לבתים לעולם לא יכול לדעת אילו אמצעי מיגון ימתינו לו מהצד השני של הדלת ולכן הדלת הממוגנת בעצמה תספק לא מעט התרעה.

מנעולים מתקדמים ומתוחכמים – אילו מנעולים כדאי לבחור?

לאחר שנבחרה הדלת הממוגנת שתהווה את חומת המגן של הבית – זה הזמן להשלים את אבטחת הבית על ידי בחירה של מנגנון נעילה ואביזרים נוספים.

חשוב לדעת שכל דלת שמפרידה בין חלק פנימי של הבית לבין הרחוב – חייבת להיות מצוידת במנעול איכותי, מתקדם וכזה שהותקן עליה על ידי מנעולן מוסמך ומנוסה.

כדאי ומומלץ לגבות את מנגנון הנעילה במנעול עליון – או כזה שנפתח וננעל על ידי מפתח או כזה שננעל על ידי שרשרת מתכת. כך ייווצר מעגל אבטחה נוסף ליתר ביטחון.

כדאי מאד שכל בני המשפחה הבוגרים יידעו בדיוק איך נועלים את הדלתות ויבצעו וידוא בעצמם שכל הדלתות נעולות כל הזמן.

במידה ובדלתות קיימים מנעולים ישנים או כאלה שנחשבים לפחות מתוחכמים – כדאי לבצע החלפת מנעולים בכל הדלתות ולצייד אותן במנעולים מתקדמים ככל האפשר, בדגש על מנעולי פלדלת.

מדובר במנעולים הטובים ביותר שקיימים כיום והם כמעט ובלתי ניתנים לפריצה על ידי גורמים שליליים שלא יודעים להתעסק עם מנגנוני הנעילה החדשניים.

מי שמצטייד במנעולים כאלה, בליווי של מנעול עליון בצדה הפנימי של הדלת יכול בהחלט להיות רגוע ושקט ולדעת שהוא עושה כל שביכולתו על מנת להגן על עצמו, על הבית שלו, על בני המשפחה שלו ועל כל החפצים שיש לו בבית.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220