אילו מנעולים לדלתות מומלץ להתקין בדלת פלדלת

הימים התמימים בהם היינו יכולים להשאיר את דלת הבית לא נעולה ואף אחד לא היה מעלה על דעתו לפרוץ פנימה ולגנוב את רכושנו, חלפו עברו להם, והיום נעילת הדלת כאשר יוצאים מהבית (אך גם כאשר נמצאים בבית; אחרי הכל, אין לדעת מה יקרה) היא התנהגות בסיסית של רוב תושבי ישראל.

יש תקופות שמועדות במיוחד לפורענות, כמו החופש הגדול או החגים, בהם בני המשפחה עשויים להיעדר מהבית ימים שלמים עקב חופשה או פעילויות עם הילדים.

אך מנעול לדלת שהוא פשוטים אינו מספיק: הפורצים הולכים ונעשים מתוחכמים יותר ויותר, ומנצלים הזדמנויות שונות של חוסר תשומת לב מצד דיירי הבית כדי לשכפל את המפתח ולפרוץ לבית בשקט וביעילות מופתיים.

כמענה לתופעה, בשנים האחרונות התחום של מנעולים לדלתות התפתח מאד, וכיום יש שפע של מנעולים בטיחותיים וחכמים או מחזירי דלתות אשר מקשים על הפורצים לבצע את זממם.

כיום, אם רוצים להגן על הבית בצורה הטובה ביותר, כדאי לבחור במנעולים כאלה. אלו סוגי מנעולים מומלצים במיוחד?

מנעול כספת עליון

מנעול כספת עליון

למנעול כספת עליון יש שם מטעה: אתם בוודאי חושבים שמדובר במנעול לנעילת כספות, אבל למעשה ניתן להשתמש בו גם בדלתות כמנעול עליון.

מנעול כזה כולל שלושה בריחים עוצמתיים אשר נכנסים 20 סנטימטרים (תלוי בעיצוב הדלת) לתוך המשקוף.

מנעול כספת עליון מתאים לדלתות פלדה, דלתות חסינות אש, דלתות עץ וסוגי דלתות נוספים. מנעול כזה שהותקן כראוי גם עמיד בפני פגעי מזג האוויר ואינו מחליד.

חשוב לדעת שמנעול כספת עליון יכול להתקין רק פורץ מנעולים מוסמך.

זוויתן חשמלי

זוויתן חשמלי

זוויתן חשמלי הוא מנגנון חשמלי מיוחד המתפקד כמו מנעול ונחשב לבטיחותי מאד. משתמשים בו רבות בדלתות אינטרקום, אך הוא מתאים גם לדלתות כניסה מפלדה, עץ או אלומיניום שיש להן מערכת בקרת כניסה.

מרבית המנעולים מסוג זוויתן חשמלי הם בעלי מנגנון אוניברסלי ועובדים על עיקרון תפס לשונית. מנעול כזה יכול להתקין רק מנעולן מוסמך שמכיר ומנוסה בהתקנת זוויתנים; לא כל המנעולנים המוסמכים יודעים לעבוד אתם.

מנעול חשמלי

צילינדר אלקטרו-מכני

מנעול צילינדר אלקטרו-מכני משלב מנגנון אלקטרוני, מה שמאפשר תפעול נוח של המנעול ואפשרות לבקרה מרחוק ומקרוב. העיקרון בבסיס מנעול זה הוא "טריקה-נעילה", כלומר, ברגע שטורקים את הדלת הלשונית ננעלת.

מנעול לדלת מסוג זה, ניתן לפתוח באמצעות מפתח עם צילינדר מכני או באמצעות הידית הפנימית. תכונות אלה הופכות מנעול זה למתאים מאד למשרדים, מוסדות ומבנים ציבוריים.

צילינדר אלקטרו-מכני מספק לדלתות פלדה הגנה איכותית לטווח ארוך. גם מנעול לדלת מסוג זה, יכול להתקין רק מנעולן מוסמך ומנוסה בעל הכשרה מוקדמת בהתקנת צילינדרים אלקטרו-מכניים.

לסיכום

אם ברצונכם להתקין בדלת הכניסה לביתכם או למשרדכם מנעול לדלת שהוא בטיחותי וימנע פריצות באופן איכותי, כל אחד משלושת סוגי המנעולים המוצגים לעיל יכול להתאים מאד. כל מה שעליכם לעשות זה למצוא את הדגם המועדף עליכם של מנעול זה, וליצור קשר עם פורץ מנעולים מוסמך בבאר שבע שיתקין אותו בדלת שלכם.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220