מנעול לתיבת דואר – מה שנמצא בחוץ נשאר בפנים

מנעולן לתיבת דוארתיבת הדואר שלנו אולי נמצאת מחוץ לבית ומנופפת לשלום אל העוברים והשבים אך היא עשויה להכיל גם מסמכים חשובים כמו קבלות, מידע מהבנק, מכתבים אישיים ודברים נוספים שנרצה לשמור לעצמנו. כדי לשמור על תיבת הדואר מפני פריצות או דחיפת אפים חטטניים יש לדאוג למנעול איכותי עבורה שלא קל לפרוץ.

מנעולים לתיבות דואר מהווים סוג של מיגון בסיסי כאשר אפשר לרכוש מנעולים בכמה רמות איכות. הם מגיעים בגדלים שונים כך שניתן להתאים אותם לתיבה ומחיר החלפת מנעול לתיבת דואר נע בין 100-200 ₪.

מתי צריך להזמין מנעולן?

אם אתם רוצים להתקין מנעול לתיבת הדואר שלכם, או שיש לכם כבר מנעול והוא נתקע או אבד, חשוב שלא תזניחו את הדבר ולא תתמהמהו ותדחו את הטיפול. במקרה כזה חשוב שתזמינו מנעולן מקצועי במהירות. ההמלצה שלנו היא להזמין מנעולן שעובד באזור שלכם משום שמנעולן שעובד בקרבתכם יכיר את הרחובות, לא יצטרך לנסוע למרחקים ארוכים ויגיע במהירות – דבר שיכול לסייע לכם במקרים נוספים בעתיד.

כך לדוגמה, אם אתם מתגוררים בבאר שבע ויש בעיה עם מנעול תיבת הדואר של הבית או של המשרד שלכם, ניתן למצוא בקלות מנעולן ופורץ בבאר שבע שיגיע אליכם במהירות ויטפל בבעיה. מקרה אפשרי נוסף בו כדאי להזמין מנעולן מקצועי לצורך טיפול במנעולים לתיבות דואר הוא במידה שהמפתחות עוברים מיד ליד, למשל בעת מעבר דירה או מעבר משרד.

אף אחד לא רוצה להימצא במצב בו השוכרים או הרוכשים הקודמים מחזיקים במפתחות של תיבת הדואר שלו. חשוב לציין שלא רצוי להחליף את המנעול או להתעסק איתו באופן עצמאי משום שחוסר הניסיון עשוי לגרום לפגיעה בתיבת הדואר הפרטית ואף בתיבות הדואר הסמוכות לה.

אבישי המנעולן הוא הפתרון עבורכם: מומחה למנעולי תיבות דואר

החלפת מנעול לתיבת דואר - אבישי המנעולןאם אתם מחפשים מנעולן מקצועי, ותיק ומנוסה אשר מתמחה בין היתר במנעולי תיבות דואר – מומלץ לפנות לאבישי המנעולן, המספק שירותי מנעולנות בכל אזורי הארץ. אבישי המנעולן הוא פורץ מנעולים מורשה שמחזיק באישור מטעם המשטרה, צבר ניסיון במגוון סוגי פריצות ומכיר את כל סוגי המנעולים. בין שירותיו הרבים מטפל אבישי בתקלות במנעולים, בבעיות בצירים ופינים של דלתות, בשכפול מפתחות, בפריצת כספות, בתיקון דלתות, בחילוץ רכבים ובהתקנת מערכות אבטחה לבתים ועסקים.

אבישי זמין ללקוחותיו במשך 24 שעות ביממה (גם במתכונת חירום), יגיע ליעד במהירות (תוך 20 דקות מרגע סיום השיחה) ויתקן כל תקלה תמורת מחירים נוחים, כולל אחריות מלאה על המוצרים. בעזרת אבישי המנעולן תוכלו לשמור על פרטיותכם ועל המסמכים האישיים והחשובים שלכם, ולא להזיק לתיבת הדואר שלכם או של השכנים שלכם.

אתם מוזמנים לצור קשר בטלפון מספר: 052-7374451 או למלא את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

לפרטים על מנעול תיבת דואר, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220