באלו מקרים כדאי לשכפל מפתח?

מתי כדאי לשכפל מפתח באלו מקרים כדאי לשכפל מפתח לדירה – בין אם מדובר במפתח מסוג רב בריח, במפתח מסוג מולטילוק או אולי במפתח משונן, ישנם כיום סוגים שונים של מפתחות וגם אינספור סוגי מנעולים. אבד לכם המפתח לבית, או שאולי נשבר כשניסיתם להכניסו למנעול הדלת?

אם כן, אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן שכפול מפתחות. מנעולן זה, המכיר היטב את סוגי המפתחות השונים וגם את דגמי המנעולים המוצעים בשוק כיום, יבצע עבורכם את השכפול כדי שתוכלו לשוב ולהשתמש בדלת שברשותכם ללא כל בעיה.

שכפול מפתחות – על האפשרויות השונות

באלו מקרים כדאי לשכפל מפתח לדירה – כאמור, ישנם סוגים שונים של מפתחות. כל סוג מתאים לצילינדר אחר וכל סוג מגיע באיכות שונה. שכפול מפתחות מבוצע כיום בעזרת ציוד מיוחד והוא מציע דיוק של 1 ל-1. המפתחות הפשוטים ביותר אותם משכפלים כיום הם המפתחות המשוננים. למפתחות אלה יש שיניים והם מתאימים לדלתות קלות לפתיחה, כמו דלתות עץ. סוג אחר של מפתחות הם הצילינדר, המולטילוק והרב בריח. מפתחות אלה מתאימים לדלתות פלדה, כשמפתחות הצילינדר נחשבים לאיכותיים ביותר. כל סוג של מפתח מיוצר על ידי חברה אחרת ובתהליך ייצור שונה. שכפול המפתח יכול להתבצע אך ורק על ידי מנעולן מורשה, מנעולן הפועל יחד עם חברת המנעולים ומחזיק ברשותו את כל הגלמים המקוריים של המפתחות שאותם יש לשכפל.

איך מתבצע תהליך השכפול?

מנעולן לשכפול מפתחשחזור מפתחות לרכב מתבצע, כאמור, על ידי איש מקצוע – מנעולן רכב המתמחה בתחום. שכפול המפתחות, כשמדובר במפתחות שאינם מוגני שכפול, הוא תהליך פשוט ומהיר. המנעולן שאליו פונים מפענח את קוד המפתח ומכניסו ישירות אל מכונת השכפול יחד עם מפתח הגלם המתאים לו.

מפתח הגלם הוא מוצר מקורי של אותה חברה וניתן יהיה לראות עליו את סמלה. כשמדובר במפתחות מוגני שכפול התהליך מורכב יותר. לא ניתן לשכפל מפתחות כאלה בכל מקום או אצל כל מנעולן, וכדי לעשות זאת יש להיעזר בכרטיס בקרה מיוחד. כרטיס זה נמצא אצל הלקוח לרוב או אצל מנעולן הפועל מטעם החברה. העברת הכרטיס במכשיר מיוחד תגלה את קוד המפתח ותאפשר למנעולן לשכפל אותו.

חשוב לדעת

באלו מקרים כדאי לשכפל מפתח לדירה, כדי לוודא שמקבלים את השירות המקצועי ביותר ומפתח איכותי, מומלץ לפנות אך ורק למנעולן שברשותו תעודת "מורשה שכפול". מנעולן המחזיק בתעודה זו מעיד על כך שברשותו גלמים מקוריים של מפתחות שניתנו לו על ידי החברה המייצרת אותם. כדי לדעת האם מדובר בדגם מקורי, יש לבחון את המפתח. על המפתח אמור להופיע סמן החברה, המעיד שאכן מדובר בגלם מקורי של אותה חברה.

באשר לטווח המחירים – בדומה לכל שירות אחר, גם כאן מדובר בטווח רחב של עלויות. עלות שכפול מפתחות רגילים תהיה נמוכה יותר משכפול מפתחות מוגנים בקוד. לכן, יש לקחת בחשבון את סוג המפתח אותו מעוניינים לשכפל, וכמובן – גם את מחיר העבודה, הנקבע על ידי בעל המקצוע עצמו.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220