פורץ מנעולים ביהוד

פורץ מנעולים ביהודאבישי הוא פורץ מנעולים ביהוד הזמין עבור כל תושבי העיר במצבי חירום ושגרה. במצבי חירום, אם מדובר בדלת הכניסה של הבית או הרכב, דבר ראשון לא לפעול מתוך לחץ מיותר,  אלה לנסות לפעול בהיגיון. נסו לבדוק למשל את האופציה של מפתחות רזרביים אצל השכנים, או שמישהו מבני הבית זמין באותה העת ויכול להקפיץ לכם אותם.

בקיצור, נסו לבדוק אופציות שונות וכמובן רק אם אין מנוס, הזמינו פורץ מנעולים שיגיע אליכם במהירות האפשרית לכל אזור ביהוד ויפרוץ לכם את מנעול הדלת בבטחה.

אבישי מתמחה בפריצת כל סוגי הדלתות והמנעולים הקיימים בשוק, לכן אם אתם מוצאים את עצמכם נעולים מחוץ לבית וזקוקים כעת לשירותי פריצה, אבישי הוא הפורץ שלכם ביהוד! חייגו כעת:

מתי יש צורך להיעזר בשירותיו של פורץ רכבים?

כיום, ניתן להיעזר בפורץ רכבים ביהוד במצבי חירום שונים כמו:

  • במקרים בהם מפתחות הרכב ננעלו בתוך הרכב
  • בשל כל תקלה אחרת במנגנון הנעילה המונעת לפתוח את דלת הרכב ולהניע אותו.

במקרים שבהם המפתח ננעל ברכב, אל תנסו לשבור את השמשה או החלון, מכיוון שביטוח הרכב אינו מכסה בד"כ במקרים של שבר בזדון. אסור לשכוח שגם עלות התיקון עצמה של השמשה לאחר הניפוץ תהיה הרבה יותר גבוהה ביחס להזמנת שרותי פריצה לרכב. בקיצור, עבור כל תקלה שלא תהיה, הזמינו פורץ רכבים ביהוד שיפרוץ את הדלת באופו הבטוח ביותר ללא גרימת נזק לרכב.

מתי יש צורך להיעזר בפורץ כספות?

פורץ כספות ביהודמנעולן ביהוד מעניק גם שירות פריצה לכספות. פריצת כספת מתבצעת במקרים מסוימים, אך חשוב לדעת כי לא כל איש מקצוע בתחום מכיר את מנגנוני הנעילה של כל סוגי הכספות, לכן חשוב לבדוק מראש (עוד בשיחת הטלפון הראשונה) את העניין ולבדוק את המיומנות שלו בתחום. כספת ביתית או משרדית הוא מוצר שניתן להתקל בו במקומות רבים, לכן ישנם גם לא מעט מקרים בהם יש צורך לפרוץ אותן – במקרים של שכחת הקוד, אובדן מפתחות או תקלות שונות במנעול או בדלת של הכספת.

לפרטים נוספים על שרותי הפריצה של אבישי ביהוד, התקשרו עכשיו (בכל שעה ביממה) או מלאו את הפרטים בטופס למטה ותענו בהקדם:

מלאו את הטופס ונחזור בהקדם האפשרי!

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220