פריצת דלת פנימית

פריצת דלת פנימיתניסיתם לפתוח את הדלת של אחד החדרים בבית, וגיליתם פתאום שלא ניתן לפתוח אותה, על אף שהיא אינה נעולה? ייתכן ויש צורך בפריצת המנעול שלה. אתם יכולים לנסות ולפרוץ אותה בעצמכם, אבל בדרך אתם עלולים להסב נזק לדלת, לא לפתור את התקלה בצורה תקינה ולספוג עלויות מיותרות.

לכן, במצבים כאלו, לא כדאי להסס! אבישי הנו מנעולן בעל נסיון רב בפריצת דלת פנימית. הוא יגיע עם כל הכלים המתאימים ויבצע את הפעולה בצורה יעילה וחלקה, שלא תותיר פגיעה בדלת.

הדלת של החדר תקועה או שאינה ננעלת בקלות? מעוניינים לפרוץ דלת פנים?

חייגו כעת לאבישי המנעולן! הגעה מידית 24/7!

באלו מקרים ידרש שירות לפריצת דלתות פנים?

כדי להימנע מגרימת נזק על ידי עבודה לא מקצועית, לא מומלץ לפעול עצמאית. כדי לא לגרום נזק רב שעלול לעלות ביוקר, מומלץ להזמין את שרותיו של איש מקצוע המיומן בפריצת דלתות עדינות מסוג זה. בין לפניכם כמה דוגמאות למצבים הדורשים פריצת דלתות:

איפה המפתח? – זה יכול לקרות לכולנו: אובדן של מפתח. כאשר אין לנו מפתחות רזרביים והדלת של החדר נעולה, מדובר בתקלה ממשית שתצריך מכם לקרוא לפורץ מקצוען. במצבים מסוימים כדאי  לבצע החלפת מנעול שהתבלה במשך השנים.

לא רק בגלל השחיקה – ישנם מצבים שונים בהם המנעול מתקלקל בעקבות טריקה ופתיחה אינטנסיביים של הדלת הגורמים לשחיקה שלו. גם מפתח פשוט למשל עלול לגרום לתקלה במנעול. יש סוגים רבים של צילינדרים שיכולים להינזק כתוצאה משימוש בלתי סביר של המפתח. מנעולן מנוסה ידע לתפעל תקלה בכל סוג של מנעולים המותקנים בדלתות פנימיות.

להמנע מטריקת דלתות – דלתות כניסה ללא ידית הורדה, מובילות למצב בו הן ננעלות בטריקה של הדלת. כאשר נסגור אותן ללא המפתח, יהיה צורך לקרוא לפורץ מנעולים. גם דלתות פנים פגומות הנטרקות בחוזקה יכולות להינזק בקלות וכתוצאה מכך ידרש מנעולן לטיפול בתקלה.

שלבי העבודה של פורץ המנעולים

אם אתם לא מצליחים לפתוח דלת פנימית בבית, על אף שאתם יודעים שהיא לא נעולה, אם אתם יודעים שיש תקלה בדלת ונדרש לפרוץ אותה כדי שתיפתח – מומלץ להזמין איש מקצוע מומחה.

בשלב הראשון יבצע איש המקצוע אבחון קצר. המנעולן יבדוק מה הסיבה שבגללה יש צורך בפריצת הדלת: האם מדובר בתקלה של הדלת עצמה? האם אבד המפתח לדלת? או שהגורם לתקלה הוא המנעול? במידה ומדובר במנעול סטנדרטי לדלת פנימית, כל שיידרש הוא שימוש במפתח הנקרא "מפתח אפס".

לעתים התקלות מורכבות יותר, ולכן כשמדובר במנעול מדגם פחות מוכר, המנעולן יבדוק את הצירים המחברים את הדלת אל הקיר. בדלתות ישנות למשל, ניתן להרים את הצירים ובכך להרים את הדלת ולהוציאה מהמקום. אם לא ניתן לעשות זאת, המנעולן יעשה שימוש בכלי עבודה יעודיים כדי להוציא את הדלת מהמקום. במנעולים מסוימים ניתן לבצע קדיחתם כלפי חוץ וכך למעשה לפרוץ את המנעול.

לאחר פעולת הפריצת לדלת הפנים, במידה ויש צורך,  יותקן מנעול חדש על ידי פורץ המנעולים. לצורך כך, הפורץ ישתמש בכלי עבודה מקצועיים, המאפשרים לו לעשות את העבודה בצורה מדויקת ויעילה, שלא תגרום נזק לדלת ולמרכיביה.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220