פריצת מנעול כספת

פריצת מנעול כספתאנשים רבים בוחרים להתקין בדלת,בנוסף למנעול הרגיל, מנעול כספת למניעת פריצות ולהגברת תחושת הביטחון בבית. להתקנה של מנעול כספת בדלת הבית למשל, ישנם יתרונות רבים מבחינת רמת ההגנה המתקבלת. מה קורה במידה ומפתחות הבית אבדו או נשכחו? אתם יכולים לנסות ולפרוץ את המנעול בעצמכם, אבל כדי לעשות זאת נכון מבלי לגרום נזק במידה כדאי לפנות לאיש מקצוע לביצוע הפעולה.

במידה ומנעול תקין וזיהיתם תקלה במנעול העליון, אבישי המנעולן מספק שרות לפריצת מנעול כספת בבאר שבע.

לקריאה מידית 24/7 חייגו כעת!

מהם היתרונות של מנעול כספת?

התפיסה הרווחת בקרב מרבית האנשים היא כי מנעול כספת מיועד אך ורק עבור כספות. זוהי תפיסה מוטעית, מכיוון שפעמים רבות יש למנעול כספות שימוש גם בשמירה על דלת הכניסה לבית.

מנעול כספת מכיל בתוכו מנגנון נעילה עמיד שעלול למנוע או לעכב פריצות. כאשר הוא מותקן על דלת הכניסה, הוא מבטיח שקט נפשי ותחושת ביטחון אמיתית. שימוש נוסף של מנעול כספת הוא מחוץ לבית, בשערים חובקים מפלדה. כאשר מנעול זה מותקן עליהם רמת המיגון משתדרגת פלאים.

יש מספר יתרונות במנעול כספת לדלת, מעבר לרמת הביטחון הגבוהה שמוצר זה מעניק:

מפתחות שאינם ניתנים לשכפול – יתרון זה מוביל גם פעמים רבות להזדקקות לשירותי פריצת מנעול כספת, ויחד עם זאת, מדובר ביתרון מהותי. את המפתחות של מנעול זה לא תוכלו לשכפל וכך אתם מוגנים ממפתח שיגיע אל הידיים הלא נכונות במידה והם אבדו.

אינו סופג חלודה – מנעול כספת מתאים מאוד למזג האוויר הישראלי החם והלח. הוא עמיד ביותר בתנאי מזג אוויר קשים ואינו מחליד. בכך הוא שומר על איכות ועמידות לאורך שנים רבות.

עמיד בפני פריצות – מנעול כספת מסוג רב בריח, כולל שלושה בריחים עבים העשויים פלדה. הם חודרים אל המשקוף וכך הם מגנים גם מפני שיטות הפריצה היותר מתקדמות.

עמידות מפני קדיחה – מכיוון קדיחה במנעול מהווה טכניקת פריצה נפוצה. אחד מן היתרונות המהותיים של מנעול כספת הוא עמידות  מפני קדיחה.

כיצד מתבצעת פריצה למנעול כספת רב בריח?

ההבדל בין מנעול כספת רב בריח למנעולי כספת אחרים הוא לוחית פלדה להגנה מפני קדיחה המותקנת על גביו. מדובר במנעול עמיד לכן במידה ומעוניינים לפרוץ מנעול כספת רב בריח, ידרש לבצע קדיחה ממושכת. בעת נסיונות הפריצה, רעש הקדיחה הרם והממושך מרתיע את העבריינים מלפרוץ למנעול זה מבעוד מועד.

יחד עם זאת, אם קיים צורך לפרוץ  מנעול זה, מומלץ לפנות לפנות אל פורץ מנעולים המיומן בפריצת מנעולי כספת אלו כדי להמנע מנזקים שעלולים לעלות ביוקר. במידת הצורך, פורץ המנעולים יעשה שימוש בכלי עבודה מקצועיים בעת הפריצה, בהתאם לסוג הדלת, סוג המנעול וגם בהתאם למהות הפריצה (לרוב תקלה טכנית או אובדן מפתח).

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220