פריצת מנעול פבלוק

פריצת מנעול פלדלת בבאר שבעאם אתם תוהים איך פורצים מנעול והאם פריצת מנעול פבלוק תוביל אתכם להוצאה יקרה על רכישת מנעול חדש, ההמלצה היא לא לקחת סיכונים מיותרים ולשכור את שירותיו של פורץ מנעולים מיומן שיפרוץ את המנעול במקצועיות.

אז מה עושים אם איבדתם את המפתחות למנעול? המפתח נשבר? או שאתם לא מצליחים לפתוח את המנעול עם המפתח הקיים? התחילו לקרוא!

מהו מנעול פבלוק ?

החלפת מנעול שריונית חסםמנעול פבלוק המכונה גם 'מנעול כפתור' הינו מנעול ייחודי המותקן בתוך ידית הדלת. (חלק בלתי נפרד מהידית).

טכניקת הנעילה במנעול זה הינה על ידי דחיפת הכפתור כלפי פנים וטכניקת הפתיחה של המנעול היא על ידי סיבוב הידית.

נכון להיום מנעולים אלו פופולריים בדלתות הפנים בבתים פרטיים, דירות וחדרי בית מלון רבים.

יש מספר סוגים ודגמים של מנעולי פבלוק, ביניהם מנעולים עם מפתח או בלי מפתח, מנעולים עם ידית או בלי ידית ועוד.

חידוש נוסף הוא מנעולי פבלוק בדלתות חוץ.

חשוב לדעת שהמבנה המיוחד של מנעולים אלו מחייב  הכנה מיוחדת בדלת בה מתקינים אותו, אי אפשר להתקין מנעול מסוג זה על דלת בה היה מותקן מנעול סטנדרטי ובאשר לשאלה 'איך פורצים מנעול פבלוק ?' התשובה היא שרצוי לשכור את שירותיו של מנעולן פורץ מנעולים בבאר שבע שמספק שירות פריצת מנעולי פבלוק.

איך פורצים מנעול פבלוק ?

איך פורצים מנעול מסוג זה ללא נזקים? פריצה ללא נזקים מחייבת את השכרת שירותיו של מנעולן בבאר שבע מומחה אשר יפרוץ את המנעול באמצעות כלי עבודה מיוחדים ויישום השלבים הבאים:

  1. בחלק הפנימי תחתון של המנעול יש חלון קטן אליו בעל המקצוע יחדיר את המברג וילחץ בעדינות. במקביל, הוא ידחוף את התפוח החוצה, דבר שיוביל לשחרור התפוח מגוף המנעול.
  2. השלב השני יהיה הפרדת הרוזטה מגוף המנעול (הבסיס), וזאת על ידי מברג קטן עם ראש שטוח.
  3. לאחר שחרור הרוזטה, פורץ המנעולים ישחרר את שני הברגים בפחית. הוא יחליק החוצה את גוף המנעול על ידי דחיפתו לצד הנגדי ויוציא את הלשונית מהדלת וזאת על ידי הברגת אותם שני ברגים שמחזיקים אותה.

טווח מחירים עבור המוצר מנעול פבלוק

השלב האחרון לאחר הפריצה יהיה הגעה להחלטה באם אתם מעוניינים שהמנעולן המוסמך יתקין עבורכם מנעול חדש ואיכותי במקום המנעול שנפרץ.

בכדי להגיע להחלטה הנכונה יש לברר עם בעל המקצוע נתונים אודות מנעול פבלוק מחיר ומה היתרונות והחסרונות של מנעול חדש אל מול מנעול מחודש או תיקון המנעול הקיים.

טווח המחירים של מנעולי פבלוק הינו 55-75 ₪ ויש לקחת בחשבון שסוג הגימור בו תבחרו ישפיע על המחיר הסופי וכן התצורה של המנעול.

נכון להיום ניתן לבחור מנעולי פבלוק בגימור של ניקל מוברש או אוקסיד ובתצורה של דלת כניסה עם פתיחה וסגירה מבחוץ באמצעות מפתח או מנעול בו הפתיחה מבחוץ תהיה באמצעות מברג או כף. בהצלחה בבחירה!

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220