פריצת מנעול פרסה

אם יש ברשותכם עגלת תינוקות או אחד ממגוון סוגי כלי התחבורה הדו גלגליים הנמכרים בישראל, לבטח מצאתם את עצמכם לפחות פעם אחת תוהים איך לפרוץ מנעול שרשרת או פרסה שאת המפתחות שלו איבדתם. אז כדי שבפעם הבאה תגיעו להחלטה מושכלת באם אתם מעוניינים לפרוץ את המנעול בעצמכם או שמא אתם מעוניינים לשכור את שירותיו של מנעולן מוסמך המציע שירות פריצת מנעול פרסה ומנעולים מסוגים נוספים, כל שאתם צריכים הוא להישאר איתנו.

 פריצת מנעול פרסה – נעים להכיר

מנעול פרסה זכה לשמו המפורסם בזכות צורתו, הדומה לפרסת סוס (או האות U באנגלית, אם תרצו). מדובר במנעול הנפוץ ביותר לקשירת עגלות, אופניים וחפצים נוספים אשר אינכם יכולים או מעוניינים לעלות לביתכם. בישראל נמכרים עשרות דגמים של מנעולי פרסה באיכויות שונות ובטווח מחירים משתנה כאשר הייצור של מרביתם נעשה במזרח הרחוק. שירותי פריצת מנעול שכזה ניתנים בכל רחבי הארץ על ידי פורצים מוסמכים באישור משטרת ישראל. גם מנעולי שרשרת נפוצים מאוד, ובקרוב נחשוף בפניכם איך לפרוץ מנעול שרשרת וזאת על מנת שתוכלו להבין מה מנעולן בבאר שבע מקצועי עושה כאשר הוא מגיע אליכם.

אנחנו או פורץ מנעולים?

כעת, לאחר שהבנתם מה זה מנעול פרסה וגיליתם שיש אנשי מקצוע שיחלצו אתכם אם ממש תבקשו יפה, זה הזמן לגלות איך שוברים מנעול? איך לפרוץ מנעול שרשרת? ושאלות נוספות שלבטח מטרידות את מנוחתכם. אז ראשית כל, חשוב לדעת שקיים קשר מובהק בין איכות המנעול ועוביו לבין מידת הקושי בפריצה שלו. רכשתם מנעול דק ופשוט? לא תצטרכו יותר ממספריים לברזל ודקה וחצי מזמנכם כדי לחלץ את האופניים הנעולות שלכם. מנעולים איכותיים יותר עלולים לעשות לכם קצת יותר צרות ולכן ההמלצה הטובה היותר היא לתת למנעולן מוסמך בעל הכשרה ורישיון לפריצת מנעולים להתמודד עם הבעיה. גם למיקום הקשירה משמעות רבה לעניין זה.

שלבי פריצת מנעול שרשרת

  • צעד 1 – בשלב הראשון עליכם לקרב אליכם את החלק המשוחרר (זה היתרון של מנעול פרסה – היותו צמוד לאופניים, דבר המקשה מאוד על פריצתו).
  • צעד 2 – בשלב השני ובעזרת פלייר, מספרי ברזל או "מספרי תוכי", חתכו את החלק המשוחרר (הקרוב אליכם). אם לא הצלחתם, אז סימן שיש לכם מנעול מצוין וכדאי לנסות באמצעות "מסור דיסק". אין צורך לחתוך את שני חלקי השרשרת (עוד יתרון של מנעול פרסה, שכן מחייב חיתוך כפול).
  • צעד 3 – בשלב השלישי יש לשחרר את השרשרת הקרועה, והאופניים שוב חופשיות ומאושרות! עכשיו, כשאתם יודעים איך שוברים מנעול וגם איך לפרוץ מנעול שרשרת, אתם יכולים לאבד את המפתחות בלי חשש…

מנעול פרסה ושרשרת – מחירים

קשת המחירים של מנעולים בישראל רחבה במיוחד. בעוד מנעולי פרסה ושרשרת ב-30 עד 50 שקלים ניתנים לפריצה בקלות ובמהירות, מנעולים במחירים גבוהים (פי כ-  4-5 ) יעניקו לכם שקט נפשי אמיתי. בשורה התחתונה, עכשיו כשלמדתם איך לפרוץ מנעול שרשרת, גם אתם מבינים שבשביל מנעול שבאמת יעשה את העבודה ויגרום לגנב לעבור לאופניים הבאים ברשימת הגניבות שלו, כדאי להשקיע קצת יותר וכמובן שעל מנת לפרוץ מנעול איכותי שכזה תמיד יש לשכור את שירותיו של מנעולן פורץ מנעולים.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220