איך למנוע פריצות לאופניים חשמליות?

פריצת מנעול לאופניים חשמלייםמדי שנה אנו קוראים אודות דגמי אופניים חשמליים חדשים שיוצאים לשוק וכן על מגיפת הגניבות. הסיבה לתופעת הגניבות נעוצה ביתרונות הרבים המיוחסים לכלי תחבורה זה המהווה פתרון תחבורתי נוח, זול וידידותי לסביבה.

אז מה עושים בנוגע לגניבות האופניים ומניעת פריצת מנעול האופניים?

שיטות נפוצות לפריצת מנעולי האופניים

שבירת מנעול – שיטה נפוצה בה משתמשים במספרי תוכי גדולים או בג'ק של רכב לשבירת המנעול.
ניסור דיסק – שיטה המונהגת באיזורים חשוכים או רחוקים מההמון ובה מנסרים את הדיסק של המנעול.
פריצה חכמה – פענוח הקוד במנעולי קומבינציה וגניבת האופניים.
שימוש יצירתי בכלים ידניים – שיטה בה משתמשים בכלים ידניים פשוטים וזולים לשבירת מנעולים, מבלי לגרום נזק כלשהו לשרשרת האופניים וכל חלק אחר בהם. אמנם שיטות הפריצה של גנבי המנעולים משתכללות מדי שנה, אך פריצת מנעול חזק ומתוחכם תגרום לרובם לסגת מכוונתם ההתחלתית.

כיצד להימנע מפריצת מנעול האופניים החשמליים?

כדי שנוכל למנוע פריצת מנעול של אופניים חשמליות ולהמשיך כרגיל את שגרת היום שלנו, ראשית, יש לבחור בספק מורשה לדוגמא מנעולן בבאר שבע אבישי  24/7, על מנת לרכוש מנעול עמיד. לפניכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם:

בחירת מנעול איכותי וחזק – בחירה נכונה של מנעול חזק ואיכותי תוליד קושי בפריצתו.
מיקום האופניים – יש למקם את האופניים במקום מואר או במקום הומה אדם בו יש מצלמות אבטחה. אפשרות נוספת היא להכניס את האופניים לבית בשעות הלילה.
מיקום המנעול – חשוב ללמוד כיצד מנגנון הפעילה פועל ולהגיע להחלטה בנוגע למיקום חכם של המנעול ושרשרת המנעול באופניים.
קשירת האופניים – חשוב לקשור את האופניים לחפץ חזק המחובר לרצפה, דבר שימנע את הרמת החפץ אליו נקשרו האופניים וגניבתם.
נעילת חלקי האופניים – יש להקפיד על נעילת כל מרכיבי האופניים: הגלגלים, השילדה וכו'.
פירוק מרכיבים שונים – באם יש אפשרות לפרק את הגלגל הקדמי או האחורי של האופניים, מומלץ לעשות זאת. בנוסף, יש להקפיד ולפרק מהאופניים את הסוללה, מעמד הפלאפון ומרכיבים מודולריים נוספים.

סוגי מנעולים לאופניים חשמליות

נכון להיום יש מגוון רחב של סוגי מנעולים לאופניים חשמליים, כמו למשל מנעול פרסה הכולל מוט מתכת הננעל על ידי בריח. היתרון של מנעול זה בא לידי ביטוי במבנה שלו ובעובדה שפורצים אינם ששים לפרוץ אותו וזאת משום הקושי הרב במשימה זו. מנעול מסוג זה אידיאלי לאופניים חשמליות בעלות משקל רב. מנעולים נוספים הם:

  • מנעול שרשרת פלדה – מנעול חוליות אשר עשוי מפלדה. מנעול זה קל מאוד לפריצה.
  • מנעול סיבים – קל מאוד לפריצה. המנעול אמנם קל משקל וגמיש, אך לרוב הוא אינו חזק וניתן לפרוץ אותו במהירות וזאת על ידי חיתוך הסיבים על ידי מכשיר ידני.
  • מנעול דיסק – היתרונות של מנעול זה באים לידי ביטוי בכך שהוא קל משקל, הוא משתק את הדיסק וקשה מאוד לפרוץ אותו. החסרון הוא שפירוק הדיסק מאפשר גניבת האופניים.
  • מנעול הולנדי – המנעול מתחבר לגלגל האחורי של האופניים ודומה ביתרונותיו וחסרונות למנעול דיסק.

בוחרים מנעול לאופניים החשמליים

המנעול אותו תרכשו עבור האופניים החשמליות שלכם צריך להתאים לאיזורים ברמת סיכון בינוני עד גבוה ולעמוד במצבים של ניסיונות פריצת מנעול בכלים ידניים ובאמצעות מכשירים משוכללים יותר. חשוב לרכוש מנעולי אופניים איכותיים של חברות מוכרות.

שכן, מנעולים אלו עברו בדיקות איכות במעבדה והמנגנון שלהם עמיד. בנוסף, חשוב לוודא שאותו מנעול בו בוחרים הוא מנעול שנוח לשימוש ובעל מנגנון עמיד. אופניים חשמליים הם מוצר יקר ולכן תמיד חשוב להקפיד לקשור אותם עם מנעול ושרשרת חזקים דרך הגלגל האחורי ושילדת האופניים.

בנוסף, חשוב לוודא שהצילינדר של המנעול עמיד בפני קדיחה, שאורך השרשרת של המנעול מתאים לשיטת הנעילה בה מעוניינים ושמשקל המנעול פרופורציונלי. נכון להיום המשקל של רוב המנעולים האפקטיביים ביותר בפני פריצה שוקלים 1.5 – 2.8 ק"ג.

מחפשים פורץ מנעולים בבאר שבע 24/7 >

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220