קורס מנעולן מקצועי

למה להיות מנעולן? מה השכר של מנעולן? והאם דרושים מנעולנים בארץ? כל התשובות בפנים… 

לפני שנדבר על עצמנו, בואו נדבר עליכם.

יש לא מעט קורסים שהעולם הזה יכול להציע לכם. אבל איזה מקצוע תוכלו ללמוד בתוך פחות מ30 יום ובתום ה30 יום, להתחיל לייצר הכנסה מינימלית כל חודש של 10000 ₪?

ועכשיו בואו נדבר על עצמנו.

קורס מנעולן אונליין הינו קורס שמכשיר אתכם דרך סרטונים מקוונים כך שתוכלו ללמוד את כל סודות המקצוע ומיד לאחר מכן אנו נלמד אתכם ברמה הפרונטלית. פשוט לא?

מרגע ההתקשרות שלכם איתנו אתם תקבלו גישה לממשק האיכותי שבנינו שבו תהיו חשופים לכל המקצוע עצמו ולסודות השיווק שיש למקצוע הזה להציע, אתם תיבחנו על כל החומר הנלמד ובמידה ועברתם את הכל בהצלחה, אתם תגיעו עד אלינו להכשרה של מורה מול תלמיד שבו אתם תתמקצעו ברמה הכי גבוהה עם כל הידע הנדרש.

את הקורס עצמו תוכלו ללמוד לפי קצב הלימוד שלכם בלי שאף אחד יקציב לכם זמנים מראש. אתם תבחרו מתי אתם מתחילים ומתי אתם מסיימים.

קורס מנעולנות חובה לכל דורש. בין אם אתה חייל, פנסיונר או סתם אדם שמחפש את עבודה מתגמלת.

אז נכון שיש לא מעט חברות ומכללות שמציעות קורס דומה אבל למה בכל זאת אנו שונים מכולם?

קורס מנעולן מקצועי הוא פרקטי וממוקד לדברים שבאמת תצטרכו. אנו מאמינים כי אין סיבה ללמוד למשל "שכפול מפתחות" אלא אם כן בחרתם לפתוח חנות. אין זה אומר שאנו לא מלמדים "שכפול מפתחות" אבל כדי להיות מנעולן שיוצא לשטח ונותן מענה למגוון השירותים (שעליהם נרחיב בהמשך), אין צורך ללמוד חומר שממנו יהיה קשה לייצר כסף. ולכן הקורס שלנו היינו קורס מזורז, יעיל ואינטנסיבי כך שמיד בתום סיומו אתם תצאו לשוק העבודה ותתחילו לייצר כסף.

מה תלמדו בקורס מנעולן מקוון

אתם תלמדו להחליף את כל סוגי המנעולים והצילינדרים, אתם תלמדו לפרוץ את כל סוגי המנעולים והדלתות, פריצת כספות ורכבים, מנעולי תלייה ועוד. אתם תדעו לגשת לכל תקלה ובעיה שיש לדלת או מנעול כזה או אחר. אתם תדעו לעמוד מול לקוח ולבצע הליך מכירתי על מנת להגדיל את הרווחיות שלכם.  אתם תדעו לשווק את עצמכם ברחבי המדיה ובמגוון ערוצי פרסום כאלה ואחרים, אנו נלמד אתם היכן "להשקיע" את הכסף שלכם לצורכי פרסום במקומות הנכונים כך שלא תבזבזו כסף על פרסום לא יעיל שלא מביא קריאות.

איזה תעודה תקבלו?

את התעודה אתם תקבלו מאיתנו, מעמותת "מומחי מיגון ודלת". העמותה שלנו היינה עמותה מוכרת על ידי משרד המשפטים. התעודה שתקבלו היינה תעודה קבילה ובינלאומית שאיתה תוכלו לעבוד בכל מקום בעולם.

ולסיום, אם כל זה לא שכנע אתכם, אנו מתחייבים למחיר הנמוך עבור קורס מנעולנות. ישנם מכללות ששם אמנם תשלמו פחות כסף אך ההבדל הוא שכאן אתם מקבלים יחס אחד על אחד ולא מורה מול 20 תלמידים, ואצלנו תוך שבועיים עד חודש ואתם מנעולנים. במכללה זה בדרך כלל לימודים של שלושה חודשים. ההבדל הוא עצום ולכן אם תרצו להיות מנעולנים מקצועיים ומוסמכים, אנו הכתובת עבורכם.

צרו קשר כאן ומיד נציג יחזור אליכם.

 

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220