שירותי הפריצה הנפוצים ביותר

שרותי פריצה נפוציםשירותים של פריצות לבתים נחשבים לנפוצים מאד ומנעולנים רבים מוצאים את עצמם עובדים מסביב לשעון ומסייעים ללקוחות במצבים לא נעימים של דלתות נעולות, מפתחות תקועים או מנגנון נעילה שהפסיק לעבוד. כאשר מגיע מנעולן אל לקוח – לעיתים הלקוח לא יודע שהמנעולן יכול להציע שירותים נוספים ומגוונים בתחום זה וחלקם אפילו מעניינים מאד.

מבין אלה שהלקוחות מכירים יותר יהיו פריצת דלתות, החלפת מנעולים, הזמנת פורץ מכוניות ואפילו נטרול של מערכות אזעקה מתוחכמות. אין זה נעים לעמוד מחוץ לדלת נעולה או לא להצליח לפתוח את האוטו אך כאמור אלה המקרים השכיחים יותר והמנעולנים עסוקים לא אחת במגוון שירותים אחרים.

פריצות של בתים פרטיים

מי שמתגורר באזור או שכונה שבהם יש בתים פרטיים ו/או וילות גדולות לבטח יודע שבתים אלה מהווים מטרה לכנופיות פורצים או לפורצים עצמאיים. הבית הגדול מושך את הפורצים, שמנחשים שבתוך הבית פנימה יש חפצי ערך, פריטי נוי יקרים או אפילו כסף מזומן או מכשירי חשמל שניתנים למכירה בסכומים גבוהים. למרות שבעלי בתים אלה משתדלים להצטייד במיטב אביזרי המיגון – לפעמים מגיעים אל הבית פורצים מקצועיים שמצליחים אפילו לבצע פריצת דלת רב בריח ולהיכנס אל תוך הבית. ישנם אפילו מקרים שבהם התרחשה הפריצה בעוד בני המשפחה נוכחים בבית וכלל לא שמו לב לכך שזרים נכנסו ולקחו מהרכוש והציוד שלהם.

מה בנוגע לפריצות לכלי רכב?

פורץ רכביםאנשים רבים מגיעים לעיתים למצבים שבהם המפתח של כלי הרכב ננעל בתוך הרכב או הלך לאיבוד. אין להם ברירה אלא להזמין פורץ רכבים מיומן ומוכשר על מנת שיפרוץ לרכב מבחוץ, תוך שהוא נזהר ככל יכולתו מגרימת נזק לרכב עצמו ולמנגנונים שלו ויאפשר לבעל הרכב להיכנס ולנסוע. ישנם מצבים שבהם המנעולן יוכל לשחזר מפתח אבוד וכך יוכל בעל הרכב לחזור להשתמש ברכב למרות האובדן של המפתח המקורי. מצבים אלה קורים בדרך כלל בהיסח הדעת ולא במתכוון כמובן, אך אין ספק שאלה מצבים לא נעימים שעלולים לשבש את השגרה של בעל הרכב.

דלתות רב בריח וצילינדרים

דלתות רב בריח נחשבות כיום לדלתות המתקדמות והאיכותיות ביותר שקיימות. הם מכילות טכנולוגיות להגנה על ביתו של הלקוח מפני פריצות אך גם כאן לעיתים קורה שיש צורך לפרוץ את הדלתות. מנעולן מוכשר ומורשה יידע בדיוק מה לעשות ואיך לפרוץ גם את הדלת המתקדמת הזאת.

כאשר מדובר על החלפת צילינדר רב בריח מחיר הוא סוגיה חשובה שיש לקחת בחשבון. חשוב לדעת שבתחום המנעולנות יש כמה סוגי תעריפים, כמו תעריף של יום עבודה רגיל ותעריף של שעות מיוחדות – שעות הלילה או סוף השבוע. באופן כללי ניתן לומר שהחלפה צילינדר בדלת רב בריח תעלה כמה מאות שקלים ולסכום זה יש להוסיף את התוספת במידה שההחלפה מבוצעת בשעות המיוחדות. חשוב לדעת שמדובר בשירות המונע את החלפה הדלת כולה ולכן יש לו חשיבות גבוהה במיוחד.

כעת כאשר אתם יודעים על מגוון השירותים שמנעולנים יכולים לבצע, לא תיתקעו (תרתי משמע) בפעם הבאה בה תזדקקו לאמצעי מיגון לבית, להחלפת צילינדר רב בריח, למפתח משוחזר לרכב ועוד. אפשר לנשום לרווחה!

השאירו פרטים ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220