טיפים לתחזוק נכון של דלת פנימית

טיפים לתחזוק דלתות פניםמה הן דלתות פנים?

דלתות פנים הן דלתות שמותקנות בתוך מבנים ומשמשות כפרגוד וחלוקה בין חללים שונים במבנה. הן מותקנות בין חללים בתוך בית, דירה, משרד, מלון וכו'. דלתות הפנים מגוונות בעיצובן ובחומריהן, ויכולות להיות עץ, מתכת, זכוכית או חומרים סינתטיים אחרים. הן משמשות למטרות אסתטיות ופונקציונליות, מאפשרות כניסה ויציאה לחללים שונים, ומספקות פרטיות וביטחון לתושבי המבנה. דלתות הפנים נועדו לשרת את מטרות הפנים ואינן מסוגלות להתמודד עם תנאי מזג האוויר החיצוניים.

דלתות פנים ניתן למצוא בעיקר בחדרי שינה ובחדרי משרדים כאשר קיים מבחר נרחב של סגנונות ועיצובים בהם ניתן לבחור. מכיוון שדלתות עץ לרוב אינן ממוקמות בכניסה לבית או למשרד, באופן טבעי דלתות העץ בפנים הבית יהיו פחות עמידות מדלתות הכניסה לבית שחסינות לפגעי מזג האוויר ולניסיונות פריצה.

ישנם מגוון דרכים לתחזק דלתות פנימיות כמו מריחת לכה מתאימה לסוג העץ. מכיוון שעץ הוא חומר גלם גמיש, הוא סופג בקלות יותר חומרים לשימור ושמנים לתחזוק.

מה לעשות אם צריך להחליף צילינדר בדלת פנים?

החלפת צילינדר בדלתות פניםהצילינדר הוא חלק מהמנעול. זוהי חתיכה של מתכת שמכילה גלגלי שיניים, שכאשר הם מסתובבים מנגנון הדלת זז והבריחים של הדלת יוצאים ונכנסים ממשקופי הדלת, כך שיהיה ניתן לנעול אותה או לחלופין לשחרר את הנעילה.

אז באלו מקרים נצטרך להחליף אותו?

  • במקרים בהם דיירים נכנסים לדירה חדשה,
  • מצב בו אחד הדיירים איבד את המפתח
  • במקרה של נזק לאחר פריצה של המנעול.

יש לציין כי במקרים של תקלות מסוימות עשוי התיקון להיות פשוט כך שלא יהיה צריך להחליף את הצילינדר. השוק מציע מבחר סוגים של צילינדרים ששונים זה מזה מבחינת איכות, אחריות ומחיר. כדי להחליף צילינדר חשוב מאוד לפנות אל מנעולן מקצועי שיודע כיצד להחליף את כל סוגי הצילינדרים, מעניק אחריות ויחס אישי וגובה מחיר הוגן. המחיר של החלפת צילינדר לדלת עץ עומד על כ-129 ₪ בממוצע.

מחפשים מנעולן מקצועי ומוסמך? אבישי הוא המנעולן שלכם!

אבישי הינו מנעולן מוסמך ומקצועי שמעניק שירות במשך 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע. שירותיו מתפרסים על פני כל אזור הדרום – כך שאם אתם מחפשים מנעולן מוסמך בכל מקום בארץ, מומלץ שתפנו אל אבישי שיספק לכם שירות מהיר ואיכותי שכולל אחריות מלאה כך שגם אם תהיה תקלה במנעול אבישי יגיע ויחליף אותו ללא תשלום.

המנעולים של אבישי איכותיים ועמידים ובאמצעותם תוכלו לשמור על הביטחון של בני ביתכם ורכושכם. נוסף לשירותי החלפת מנעולים וצילינדרים מעניק אבישי מגוון שירותים נוספים. עם אבישי המנעולן תוכלו להיות רגועים ושלווים כי תדעו שתמיד יש לכם אל מי לפנות.

המלצה שלנו – כדאי לכם להוסיף את מספר הטלפון של אבישי גם אם לא נתקלתם בבעיה, בצורה זו תוכלו להזעיק אותו בלחיצה מהירה. אתם מוזמנים לצור קשר במספר 052-7374451 או למלא את הפרטים שלכם בטופס באתר ואבישי יחזור אליכם בהקדם.

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220