חידוש דלתות כניסה

חידוש דלתות כניסהאם אתם מעוניינים לרענן את הכניסה לבית כך שדלת יפה ומעוצבת תקדם את פניו של כל מי שמגיע אליכם – תוכלו לעשות זאת בקלות. היום קיימות מגוון דרכים לחידוש דלת כניסה ויש פתרונות לכל סוגי הדלתות – חידוש דלתות כניסה מעץ, חידוש דלתות מתכת ועוד. חידוש הדלת יכול להתבצע ללא כל בעיה ולחסוך כספים רבים. ברוב במקרים, מחיר של חידוש הדלת נמוך יותר מהתקנת דלת חדשה.

אם אתם מעוניינים לחדש את דלת הכניסה של הבית שלכם, אבישי המנעולן כאן בשבילכם!

לפרטים נוספים על השרות ועלויות חייגו כעת!

דלת הכניסה לבית שלכם יכולה להיות עמידה למשך שנים רבות אך לא תמיד היא תקלע בדיוק לטעם העיצובי שהיה לכם ביום בו התקנתם אותה. הטעם האישי מושפע מגורמים רבים ובמיוחד מהטרנדים החדשים בתחום העיצוב לכן, אם מתוכנן לרענן את העיצובי של הבית, היא עשויה לא להתאים לסגנון העכשווי.

אצל אבישי המנעולן תוכלו להזמין חידוש לסוגי הדלתות הבאים:

חידוש דלתות כניסה מעץ

  1. צביעה – אם דלת הכניסה שלכם עשויה מעץ ואתם מעוניינים לחדש אותה החידוש מתבצע באמצעות צביעה, גם אם משולבים בעץ חומרים אחרים.
  2. פירוק – פעולת חידוש הדלת מעץ תצריך מבעל המקצוע לפרק תחילה את את דלת הכניסה עצמה ולאחר מכן את הפרזולים.
  3. שיוף וצביעה – רק לאחר שהכל מפורק ונגיש, ניתן לנקות את הדלת בצורה יסודית, לשייף אותה ולצבוע אותה באופן יסודי.
  4. גימור – לבסוף, לקבלת מראה עשיר ואחיד יהיה אפשר לחזור על הצביעה מספר פעמים לקבלת המראה הסופי.

הדבקת טפט על דלת פלדלת

בחלק ניכר מן הדירות  מותקנות דלתות פלדלת בכניסה. דלתות אלו יהיו לרוב מכוסות בסוג של טפט כך שהוא עשוי להתיישן עם הזמן. דלתות פלדלת ניתן לחדש במגוון דרכים, ביניהן, חידוש באמצעות טפט.

הדבקת טפט על דלת פלדלת צריכה להתבצע באופן הבא:

פירוק הדלת – ראשית יש לפרק את הדלת, חלקי הפרזול, הצילינדר וכל חלק אחר שעשוי להפריע לתהליך החידוש.

הסרת הטפס הקיים  – לא רצוי להדביק את הטפט החדש על הקיים, לכן יש לקלף את הטפט הקיים היטב בעזרת סכין וחומר ייעודי להסרת דבק.

הדבקה ויישור – לאחר שכל הפעולות הקודמות בוצעו, יש למרוח את הדבק על הטפט החדש, להצמיד אותו לדלת ולהשתמש בשפכטל כדי למנוע קימוטים ובועות.

ניתן למצוא מגוון סוגים של טפטים ולבחור בדוגמאות וצבעים שונים. רצוי שכל התהליך יתבצע על ידי איש מקצוע.

ציפוי מגנט לדלת

דרך נוספת היא חידוש הדלת בעזרת כיסוי מגנטי. ציפוי מגנט לדלת היא פעולה קלה יחסית לשאר ומצריכה פעולות פחות מורכבות; מדידה, פירוק של חלקי הפרזול, הדבקה, הרכבת החלקים ויישור. ניתן לבחור במגוון ציפויים דוגמת ציפוי תלת מימד, ציפוי יוקרתי בגוון אפור כהה, ציפוי דמוי עץ במראה כפרי, ציפוי מגנט בגוון כחול כהה, ציפוי עם ציור של עץ ועוד.

לפרטים נוספים על השרות, מלאו את הטופס!

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220