תיקון דלתות הזזה

תיקון דלתות הזזהדלתות הזזה מהוות פתרון יעיל למקומות רבים בבית – הן נוחות, חוסכות מקום ובטיחותיות. בניגוד לדלתות רגילות, דלתות ההזזה נסגרות לתוך הקיר, כך שהדלת נפתחת באופן פרקטי יותר אל תוך פיר/מבואה שכבר בנויה בתוך הקיר. מסיבות אלו ואחרות, אנשים רבים מעדיפים להתקין דלתות הזזה – בבתים, בדירות בתי עסק, במשרדים ובמוסדות שונים. דלתות הזזה גם נוטות להתקלקל מסיבות רבות, החל מתקלות פשוטות יחסית כמו סטיה ממהמסילה ועד בעיות מורכבות יותר הקשורות למנגנון ולמרכיבי הדלת עצמה.

אם הנכם מעוניינים לתקן את דלת ההזזה שיש ברשותכם, אבישי המנעולן מספק שרותי תיקון לדלתות אלו מכל הסוגים – מזכוכית, עץ ועד דלתות מפלסטיק.

להזמנת שירות תיקון לדלתות הזזה, מוזמנים לחייג כעת לאבישי המנעולן!

מהן התקלות הנפוצות בדלתות הזזה?

בדלתות הזזה יכולות להיות תקלות מגוונות. לפעמים הפגיעה היא בגלגלים עליהם הדלת נעה, לפעמים הבעיה היא הצטברות לכלוך במסילה, לפעמים זהו חפץ שנשבר ותוקע את הגלל או המסילה, וכן הלאה. בנוסף, יכול להיווצר מצב בו הדלת נתקעת בשל שינוי במבנה: שינוי כזה יכול לקרות יכול להיווצר בעקבות התרוממות של הרצפה, התנפחות העץ בגלל רטיבות ועוד. עוד סוג של תיקון הוא שיוף המשקוף, או קיצור הדלת. כאשר מדובר בדלתות הזזה אוטומטיות עשויות התקלות להיווצר בעקבות בעיה במנגנון האוטומטי אותו יש לתקן.
בכל מקרה כזה, יש ליצור קשר עם בעל מקצוע שיבחן את הבעיה ויסביר לבמזמין התיקון מה האפשרויות שעומדות בפניו, כמו גם המלצות, למשל, שחשוב לנקות את מסילות הדלת באופן קבוע, שיש לאטום את הדלת מפני רטיבות או שיש לשנות את פרזול שמונע סגירה מלאה.

כיצ פועלים ברגע שמתגלה תקלה בדלת?

שרותי תיקון לדלתות הזזהאם מתגלה תקלה בדלת ההזזה, חשוב לטפל בה בהקדם. כדי להחזיר את דלת ההזזה למצב תקין חשוב לפנות אל מנעולן מקצועי ומוסמך שמתמחה בתחום של תיקון דלתות הזזה. לדוגמא, אם מדובר בדלת הזזה מזכוכית, שהיא כבדה ומגושמת מטבעה, הדבר הראשון שיהיה על המנעולן לעשות (ברוב המקרים) הוא לנתק אותה מהמסילה. לאחר מכן יש לבדוק היכן התקלה – האם מקורה במסילה או בגלגלי המסילה.

את התקלה יש לתקן באמצעות כלים מתאימים ובהמשך לנקות את המסילות ולבצע פעולות נוספות שמי שאינו מנעולן מוסמך לא מיומן בהן, ולכן עדיף להיעזר בבעל מקצוע. גם דלתות הזזה מעץ לא כדאי לתקן באופן עצמאי כי הבעיות האופייניות להן מצריכות גם הן עין מקצועית.

לפנות למנעולן מנוסה בתיקון דלתות הזזה

בכל מקרה בו יש צורך לתקן דלתות הזזה – בין אם היא עשויה מעץ, מזכוכית או מחומרים אחרים חשוב לפנות אל בעל מקצוע שצבר ניסיון והוסמך לעסוק בתחום. אם דלת ההזזה שלכם זקוקה לתיקון תוכלו לפנות אל אבישי המנעולן ולקבל שירות מקצועי ואמין. אבישי המנעולן מבצע את התיקונים: תיקון דלתות הזזה למרפסת, תיקון דלת הזזה מעץ, תיקון דלתות הזזה מזכוכית ועוד.

לפרטים נוספים על השרות מלאו את הטופס

    לחץ כאן כדי להוסיף טקסט משלך

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220