תיקון דלתות פנים

תיקון דלתות פניםבשנים האחרונות מחלחלת אט אט ההבנה על חשיבותן של דלתות הפנים בכל בית או דירה. כל מי שהקדיש מחשבה בעת בחירת דלתות הפנים אצלו בבית יודע שהן נוטות להתבלות מהר יותר מדלתות אחרות, כמו דלתות הכניסה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבדלתות הפנים מתבצע שימוש תכוף ותדיר הרבה יותר, שכן כאשר בני המשפחה נמצאים בבית הם נכנסים ויוצאים בין החדרים ועושים שימוש רב בדלתות הפנים.
לכתוצאה משימוש זה, עשויים לקרות נזקים שונים לדלתות פנים, כמו חריקות, שפשופים, חבלות ובעיות עם הידית או המנעול.

אם נתקלתם בבעיה כזאת, מומלץ לפנות למנעולן מוסמך לביצוע התיקון.

אבישי המנעולן מציע שירותי תיקון עבור כל הסוגים של דלתות פנים והוא מנוסה ובעל ידע רב והכרות מעמיקה עם דלתות שונות מתוצרת חברות שונות, חייגו כעת!

מה עושים כשצריך לתקן דלתות פנים העשויות מעץ?

דלתות פנים רבות עשויות מעץ וחשוב מאד לדעת ולקחת בחשבון שהן עלולות להתבלות ואפילו להישבר מהר מאד. כל טריקה או סגירה לא נכונה של הדלת, כמו גם הישענות עליה או התנהגות שאינה סבירה לידה – עלולות לגרום נזק, גם אם מינימלי. עם הזמן יתכן שיהיה צורך להזמין שירות של תיקון דלתות עץ מאיש מקצוע שמתמחה בכך ויוכל לסייע.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שמנגנון הנעילה של דלתות הפנים העשויות מעץ נחשב לפשוט יותר מזה של דלתות הכניסה למשל ולכן חשוב לשמור היטב על הדלת או לתקן אותה בבוא העת. אבישי המנעולן יגיע אל הלקוח בכל זמן ובכל שעה. ניתן לחייג כעת או למלא את הפרטים בתחתית עמוד זה.

כאשר מדברים על תיקון של דלתות פנים העשויות מעץ, יכול התיקון לכלול גם את החלפת מנגנון הנעילה (או תיקון שלו) או תיקון דלת עץ שבורה. לא תמיד יש הכרח להחליף את הדלת אבל כאשר מזמינים איש מקצוע שיוכל לבדוק ולאבחן באופן מדויק מה הבעיה – אין ספק שיהיה קל יותר להבין מה כדאי יותר.

לכל לקוח יהיה מערך השיקולים שלו ולאחר שיקבל סקירה מהמנעולן המנוסה הוא יוכל להחליט באיזו דרך הוא בוחר – של תיקון או של החלפת הדלת. ברוב המקרים עדיף תיקון הדלת השבורה או המנגנון המקולקל וזאת על מנת לשמור על העיצוב ועל המראה שאליו רגילים.

פרטים על שרותי תיקון דלתות עץ

בחירה מושכלת של מנעולן לביצוע תיקון דלתות פנים

בחירה של מנעולן חייבת להיות מושכלת. מנעולן מוסמך חייב לשאת את אישור משטרת ישראל לעסוק בתחום זה, שכן מדובר בתחום רגיש שעלול לחשוף את המנעולן למידע רגיש או פרטי של הלקוח. המנעולן או צוותו נדרשים להיות זמינים לעבודה בכל שעות היממה, מפני שבעולם המנעולנות לא קיים המושג של שעות עבודה מקובלות או שעות פעילות.

דלת יכולה להינזק או להישבר גם בשעות הלילה וחשוב לתקן אותה או לטפל בה ללא שום דיחוי ותוך הפרעה מינימלית לשגרת יומו של הלקוח.

לפרטים נוספים על תיקון דלתות פנים, מלאו את הטופס שבתחתית העמוד!

מלאו את הפרטים ותענו בהקדם!

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220