תיקון דלתות פלדלת

תיקון  דלתות פלדלת, בין אם מדובר בדלת רב בריח או דלת חוסם, אין צורך להזמין איש מקצוע מטעם חברת רב בריח עצמה.

אתם יכולים כעת להזמין את השרות ממנעולן מקצועי שיוכל גם לספק לכם אחריות לאורך זמן.

אבישי המנעולן הוא הכתובת עבורכם !

אל תפקירו את ביתכם לגנבים ופורצים. הדלת צריכה תיקון? התקשרו עוד היום לאבישי מנעולן ופורץ להסדיר את התקלה במהירות המרבית.!

סוגי מנעולים לדלתות פלדת

מנגנון רב בריח
מנעולן בגבעת שמואל
צילינדר רב בריח
צילינדר רב בריח

אילו שרותי תיקון לדלתות רב בריח קיימים?

לפני הכל, חשוב מאוד לציין שירותי שכל התיקונים לדלת פלדלת חייבת להתבצע אך ורק על ידי מנעולן מוסמך ומקצועי. תיקון דלת פלדלת זה לא תחביב – זה מקצוע.

אל תתנו לידיים אחרות לגעת בדלת שלכם כי מדובר בביטחון שלכם.

אז אתם בוודאי שואלים – אילו שרותי תיקונים אני יכול להציע לכם עבור דלת רב בריח? אז כדי לענות על השאלה החלטתי למנות עבורכם את השרותים העיקריים:

  • תיקון או החלפת מנגנון נעילה לדלתות רב בריח – התקנה או תיקון של מנעול רב בריח חייבת להיות מקצועית תחת עבודה איכותית ומבוקרת. מנעולן מנוסה ידאג לכך שהבריחים לא יצאו החוצה.
  • החלפת צילינדר – ישנם אינספור צילינדרים בשוק ולכן צריך לקבל את עצה מקצועית בנוגע לבחירת צילינדר איכותי ועמיד שיוכל להחזיק תחת נטל השימוש היומי.
  • תיקון ידיות של רב בריח – הרבה פעמים ידיות דלת הפלדה נוטות להתבלות מהר כתוצאה משימוש רב. בחלק מן המקרים יש צורך לחזק את הפין של הידית או שפשוט להחליף לידית חדשה. ניתן לבחור ידיות מעוצבות שיכולות להתאים לכל דלת במחיר שלא יותר מ100 שקלים עם התקנה.
  • החלפת פירזול הדלת  – פרזול של דלתות רב בריח עלול להתיישן עם הזמן; מגן הצילינדר,הידיות, הכיסוי הקדמי או האחורי עלולים להתבלות עם הזמן ולכן יש אפשרות להחליפם בהקדם. זה גם מוסיף ערך דקורטיבי נוסף לדלת ( עיצוב או צבע חדש).

בחלק מן המקרים ישנם תקלות מאוד קטנות שמסתכמות רק בחיזוק בורג שהשתחרר מעט או שימון הבריחים אך בכל מקרה תמיד מומלץ להתייעץ עם מנעולן על מנת שהתקלה לא תחזור שנית.

מלאו את הפרטים ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220