מנעולן כספות בבאר שבע

מנעולן לתיקון כספות בבאר שבעלא סתם נחשבת העיר באר שבע כעיר הבירה של הנגב כולו. מדובר בשטח גדול, המרכז אוכלוסיה הזקוקה לשירותים שונים של בעלי מקצועי מוסמכים ומיומנים בשלל תחומים.

אחד מהתחומים האלה הוא תחום המנעולנות – שממנו ניתן למנות תחומי שרות גם פחות נפוצים כמו  תיקון כספות ביתיות/תעשיתיות.

במקרים בהם דלת הכספת לא נפתחת או לא ננעלת כמו שצריך, למזלם של תושבי באר שבע והסביבה יש להם אל מי לפנות – אבישי המנעולן מציע לתושבי באר שבע סיוע בשעת חירום ובהקדם האפשרי .

לפרטים נוספים והזמנת שרות לתיקון כספות בבאר חייגו כעת!

תיקון והתקנת מנגנוני נעילה מתוחכמים לכספות

אבישי המנעולן כאמור מציע את השירותים שלו בעיר באר שבע עצמה וביישובים הסמוכים. אז לפני שאתם מזמינים, חשוב שתקבלו תמונה כללית מאוד על  השרות.

מכיוון שכספות מכילות בדרך כלל מידע או חפצי פרטיים יקרי ערך עלול להיווצר מצב של לחץ מתגבר כאשר הכספת אינה תקינה.

אבישי המנעולן, בקיא בפריצה לכל סוגי הכספות בבאר שבע ועושה זאת במקצועיות ורגישות רבה על מנת לכבד את פרטיותו של הלקוח.

תיאום ציפיות – אבישי מבצע אבחנה על מנת להבין בדיוק מה הבעיה או התקלה ומציע את דרך הפתרון שהכי תתאים ללקוח, תוך תיאום ציפיות ושקיפות מלאה.

הגעה תוך פרק זמן קצר – אבישי המנעולן יודע ומבין שכאשר מתקשר אליו לקוח – הוא כנראה שרוי במצב בעייתי ולא נעים ולכן יעשה כל מה שביכולתו על מנת להגיע למקום מהר ככל האפשר.

הסמכה מטעם משטרת ישראל – על פי החוק במדינת ישראל על מנת לעבוד בתור מנעולן, חובה לשאת אישור ורישיון מטעם המשטרה. חשוב מאד לדרוש מהמנעולן שיציג אישור זה ואין להזמין שירות ממנעולן שמסרב להציג את הרישיון.

אבישי המנעולן פועל על פי דרישות החוק ומציג את תעודת ההסמכה בכל מצב ועבור כל מי שדורש זאת.

זמינות ומקצועיות – לאבישי ניסיון רב במתן שירותי מנעולנות בכל אזור באר שבע והסביבה. רשימת הלקוחות שלו ארוכה ואלה לא יהססו ליצור קשר פעם נוספת במידה ויזדקקו לשירותי מנעולנות פעם נוספת.

תקלה בכספת? אבישי יפתור את המצב!

אם מתעורר אצלך החשד שיש בעיה במנעול, במפתח או במנגנון הנעילה של הכספת – כדאי לפעול מבעוד מועד. לא מומלץ לדחות את הטיפול בבעיה, על מנת שהתקלה (במידה וקיימת) לא תחמיר עם הזמן ואפשר יהיה לטפל בה מהר כמה שניתן.

גם אם מדובר ביום שבת או בשעות לא שגרתיות – אבישי יגיע מהר ככל האפשר על מנת לפתור את המצב ולאפשר ללקוח לחזור לשגרה שלו.

מחירים משתלמים – שכן המחירים של אבישי משתלמים ונוחים וכאשר המחיר כולל שירות מקצועי שניתן ללא דופי ומכל הלב – אין ספק שזה מה שכל לקוח צריך, בעיקר במצב לא נעים כמו דלת או מנעול תקועים.

לאחר שהכספת תתוקן, תישאר התחושה בקרב הלקוח שתמיד יש למי לפנות.

אבישי המנעולן ישמח תמיד לבצע את המוטל עליו מתוך תחושת שליחות של עזרה וסיוע במצבי חירום!

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220