תיקון דלתות פנדור בבאר שבע

תיקון דלתות פנדור בבאר שבעאם גם אתם שמתם לב כי במרבית הבתים מסביבכם מותקנות דלתות פנדור, אתם לא טועים. דלתות פנדור נחשבות לדלתות פנים איכותיות במיוחד, ועל כן הן כל כך נפוצות בישראל. שחיקה של הדלת ויציאה שלה מאיזון, עלולות להתרחש גם בדלת האיכותית ביותר ואז יש צורך לתקן אותה.

תיקון של דלת כזו, הנחשבת יותר יקרה, כדאי שיתבצע על ידי איש מקצוע המתמחה במתן שירות לדלתות פנדור, ויודע כיצד לעשות זאת. אם תתפתו לבצע תיקון דלתות פנדור בעצמכם, ייתכן ותסבו יותר נזק לדלת, ועדיף להפקיד את המשימה בידיו של מי שמתמחה בכך.

אבישי המנעולן ישמח לספק עבורכם שרותי תיקון דלתות פנדור בבאר שבע.

חייגו כעת 24/7, זמן הגעה מידי ומחירים משתלמים לכל כיס!

מה כולל שירות תיקון דלתות פנדור?

אנו משתמשים לא מעט בדלתות הפנים בבית, יותר ממה שאנחנו משערים. שירות תיקונים כולל בדרך כלל כמה מקרים ותקלות אפשריות, וגם אם לא תמיד יהיה מדובר בתיקון מורכב או יקר– חשוב שאיש מקצוע יבצע את התיקון:

פריצת דלת נעולה: דלת פנים כוללת בתוכנה מנגנון לנעילה יחד עם לשונית המאפשרת את הסגירה של הדלת. בשימוש לאורך שנים, המנגנון הזה עלול להתקלקל והדבר יוביל לדלת שאינה נפתחת כמו שצריך. במקרה והדלת ננעלה, חלק מהשירות הוא פריצה של הדלת.

החלפת פרזול: הפרזול המגיע עם דלתות פנדור, הוא איכותי ביותר. יחד עם זאת, במקרים שונים יש צורך בהחלפה של הפרזול. ההחלפה נדרשת כאשר יש פגיעה בצירים של הדלת והם מעוקמים או נשברים בעקבות טריקות פתאומיות למשל. שירות תיקון דלתות בבאר שבע יכלול החלפה של הצירים במידת הצורך או תיקון שלהם ואיזון הדלת.

החלפת מנעול: לעתים מתעורר הצורך להחליף את מנעול הפנים של הדלת. מכיוון שמדובר בדלתות מעוצבות ויקרות, חשוב לבצע את ההחלפה בצורה מקצועית, ומבלי שתיווצר פגיעה בדלת עצמה. מנעולן מקצועי המנוסה בהחלפה של מנעולים לדלתות פנדור, ידע לעשות זאת מבלי להסב נזק אסתטי או אחר לדלת.

קיצור דלת פנים: במקרים בו מבוצע שינוי מבני של חדר מסוים או מספר חדרים בבית, כמו שינוי של הריצוף מכל סוג (פרקט, אריחים, שטיח וכן הלאה) יש צורך לקצר את הדלת, במידה וגובהה של הרצפה משתנה אף הוא. במצבים אלו, חשוב לקבל שירות מקצועי ואיכותי כדי שקיצור הדלת יבוצע בצורה האסתטית והטובה ביותר, ללא פגיעה בדלת עצמה.

איך לשמור על דלתות פנדור?

ניקיון ותחזוקה שוטפת של דלתות פנדור חיוניים לשמירה עליהן לשנים רבות. ניקיון של הדלת יכול להתבצע באמצעות מטלית לחה עם מעט סבון כלים ומעבר על הלכלוך עם המטלית. לאחר מכן, חשוב להקפיד לעבור על הדלת עם סמרטוט יבש.

חשוב לבצע תיקונים בדלת מיד כשהם מתרחשים, ולא לדחות את הטיפול בהם כדי שלא להחמיר את המצב. כמו כן,  להשתדללא לטרוק את הדלת בחוזקה או להפעיל על הדלת לחצים שונים שעלולים לעקם את הצירים.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220