החלפת סוויץ’ לרכב

החלפת סוויץ' לרכבכמעט לכל אחד קרה מצב כזה – נכנסים לרכב, חוגרים את חגורת הבטיחות, מכניסים את המפתח אל הסוויץ', מסובבים – ולא קורה שום דבר. המפתח לא מסתובב כלל או שהסיבוב לא גורם להתנעת הרכב כמו שהוא אמור.

כנראה שדרושה כאן החלפת סוויץ' לרכב וחשוב לבצע אותה מהר ככל האפשר על מנת שהרכב לא יושבת ובעקבותיו גם ייגרם נזק ללוח הזמנים או לסדר היום הלחוצים. צריכים שירות מקצועי, מהיר ודחוף? אשמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה שמתעוררת המצריכה החלפת סוויץ'.

מוזמנים להתקשר כעת ואני בדרך לסייע לכם!

תקלות המצריכות החלפת סוויץ’

מפתח לא מסתובב בסוויץ'כלי רכב, ללא קשר לסוג המנוע שלהם או לאופי השימוש בהם – הם מכונות הנמצאות בשימוש תדיר על בסיס יומי, לכן תמיד תקלות עלולות כתוצאה מבלאי וברוב המקרים לאף אחד אין שליטה על כך.

בחלק מן הפעמים, ניתן לנקוט אמצעי זהירות או לבצע פעולות תחזוקה שוטפות על מנת להאריך את חיי מערכת הסוויץ', אך בלא מעט פעמים לא יהיה מנוס ותידרש החלפה של מערכת שלמה או של חלקים מסוימים.

להלן כמה נקודות שחשוב לדעת בהקשר להחלפת סוויץ':

  • כאשר לא ניתן לתקן הסוויץ', נדרש להחליפו על המקום במחירים הוגנים.
  • החלפת הסוויץ' לרכב חייבת להעשות על ידי מנעולן רכב מיומן מקצועי ובקיא.
  • במקרים בהם מותקנת מערכת התנעה ללא מפתח – מנעולן רכב מיומן ידע לקודד את המפתח לסוויץ' שהוחלף.

בכל תקלה, ללא קשר לדרגת החומרה שלה או הסכנה שהיא מביאה איתה – חשוב מאד להזמין מנעולן רכב מוסמך שידע לתת הערכת מצב ולזהות את התקלה.

ומה לגבי מחירים?

שרותי החלפת סוויץ' לרכביםישנם כמה פרמטרים שעל ידם נקבע המחיר של שרות זה. חשוב לדעת לקראת מה נכנסים כדי לוודא מה הטווח של החלפת סוויץ' לרכב מחיר. יחד עם זאת, שירותי מנעולן שונים (לאו דווקא החלפת סוויץ') ניתנים לעיתים קרובות בשעות חריגות ועל כך יתכן יתבקש מחיר גבוה יותר.

חשוב מאד לוודא שהמנעולן שמזמינים מורשה מטעם משטרת ישראל להציע שירותי מנעולנות  – אחרת, לא להזמין אותו כלל. אם דרוש לכם שירות של החלפת סוויץ' אתם מוזמנים לפנות אלי ואשמח לעמוד לשירותכם, בכל שעה ולהציע לכם את המחיר האטרקטיבי והמשתלם ביותר עבורכם.

אתם לא חייבים לשלם סכום גבוה. גם אם מדובר בשירות חירום המתבצע בשעות הלילה או סוף השבוע. מובטח לכם שירות מהיר, מקצועי ואדיב כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות שדואגות לכם ולרכב שלכם.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220