תיקון סוויץ’ לרכב

תיקון סוויץ' לרכבנתקעת ברכב עם המפתח תקוע בסוויץ'? ייתכן שמדובר בתקלה נקודתית המצריכה טיפול של מנעולן רכב מוסמך. כך או כך – לא מומלץ לנסות לפתור את הבעיה לבד! ניסיון שכזה עלול להחמיר את הבעיה ולכן מה שצריך לעשות במצב כזה הוא להזמין מנעולן מוסמך שיגיע מידית, יאבחן את הגורם לתקלה ולבסוף יספק פתרון מותאם על המקום.

גם אם ממהרים או מרגישים מתח – לא כדאי לנסות שוב ושוב לסובב את המפתח, כדי לא להחמיר את הזנק.

חייגו כבר עכשיו לאבישי המנעולן, שישמח לטפל מהר בתקלה!

3 סיבות מדוע לא מומלץ לתקן לבד את הסוויץ’

כאשר מדובר במקרה של סוויץ' תקוע לא יתאפשר להכניס את המפתח עד הסוף וכתוצאה מכך, המפתח לא יסתובב והרכב פשוט לא יניע. ייתכן וישנה תקלה בסוויץ' עצמו אך ייתכן גם שמדובר בבעיה גדולה ומערכתית יותר.

תחום מורכב – מכיוון שמדובר בתחום מורכב יחסית עבור לא מעט אנשים,  לא מומלץ לנסות לתקן תקלות כאלו באופן עצמאי גם אם מכירים באופן תאורטי את דרך הפעולה של מערכות הרכב השונות.

מיקום מערכות לא קבוע – ברכבים חדשים יותר המערכות הפנימיות לא תמיד ממוקמות במיקום קבוע, לכן קשה לדעת מה המיקום המדויק שלהם.

שימוש בכח – ניסיון לסובב את המפתח בכוח או להבין מה קרה לסוויץ' – עלול לגרום לכך שהתקלה תשפיע ישירות על חלקים נוספים.

מה עושים מיד לאחר זיהוי התקלה?

מפתח לא מסתובב בסוויץ'סוויץ' תקוע הוא אולי מצב לא נעים, בעיקר כשהוא קורה כשממהרים וצריכים להגיע למקום כלשהו, אך אם מטפלים בו כמו שצריך אפשר לחזור לשגרה חיש מהר וללא עיכובים מיותרים.

כאשר מזמינים פורץ רכבים מוסמך – הוא יידע בדיוק לזהות את התקלה, ואיזה רכיב תקול. הכי חשוב – הוא יידע לסייע בדרך המהירה והמקצועית ביותר.

יתרה מכך, מנעולן רכב מיומן מספיק יוכל לעשות זאת תוך פרק זמן קצר של מספר דקות. תיקון סוויץ' היא לרוב משימה שמנעולן רכב מתמודד איתה בתדירות גבוה יחסית, לכן יהיה בקיא במתן פתרון מהיר ככל האפשר.

אם גם לכם קרתה תקלה של מפתח שלא מסתובב או של סוויץ' תקוע – לא נורא!

אתם מוזמנים לחייג או להשאיר את הפרטים כאן בטופס ונשמח ליצור אתכם קשר תוך פרק זמן קצר. אנו נגיע לכל מקום שבו נדרש השירות ונסייע הכי מהר שנוכל על מנת שתוכלו לחזור לשגרה וכמובן להפיג את הלחץ.

אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא לבד. אנחנו כאן כדי לעזור ולא נעזוב עד שנוודא שהסוויץ' תקין ושננקטו כל אמצעי הזהירות על מנת למנוע את תקלות אפשריות נוספות.

לפרטים נוספים על שרותי תיקון לסוויץ’, מלאו את הטופס ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220