החלפת מנעולים בגבעתיים

הצורך בהחלפת מנעול בבית או במשרד, יכול להיות מכמה סיבות. אם הינכם נכנסים לבית או למשרד חדש שזה עכשיו רכשתם, הדלתות מגיעות עם המנעולים הקיימים ואז אינכם חייבים להחליף את המנעולים. כאשר מדובר בנכס יד שנייה שהיו בו דיירים קודמים, מומלץ להחליף את כל המנעולים הישנים במנעולים חדשים על מנת שלא יסתובבו מפתחות זהים שעלולים להביא למקרי פריצה חלילה. החלפת מנעול יכולה להיות עקב צילינדר שחוק או תקול, או חלילה עקב ניסיון פריצה, גם אם מדובר בניסיון פריצה כושל. במצבים הללו הנכם זקוקים למנעולן מקצועי, אמין ובעל ניסיון רב וותק בתיקון והחלפת מנעולים. תוכלו להזמין שירות החלפת מנעולים בגבעתיים עם ניסיון בכל סוגי המנעולים.

ישנו מגוון רחב של סוגי מנעולים. המנעולים המוכרים לנו ביותר הם הצילינדרים. הדור החדש של המנעולים כיום מביא איתו מנעולים משוכללים, אלקטרוניים, הידראוליים, חשמליים ועוד. אם מדובר בהחלפת מנעול בדלת ראשית, מומלץ לבדוק איזה מנעול מומלץ עבורכם. תוכלו להתייעץ עם מנעולן שנותן שירות החלפת מנעולים בגבעתיים שיתאים עבורכם את המנעול הטוב ביותר שיעניק לכם את תחושת הביטחון וההגנה לה אתם זקוקים.

החלפת מנעול עקב תקלה

במקרים של תקלה במנעול, שלרוב מגיעה בזמן הכי לא מתאים, אם אתם יוצאים מהבית וממהרים למקום כלשהו, או כאשר הנכם מגיעים לביתכם בסוף יום מתיש, אל תנסו לפתור את התקלה בעצמכם מכיוון שללא אדם מקצועי עלול להיגרם נזק רב למנעול או לדלת, ובכך תוכלו להיגרר להוצאות כספיות גבוהות ומיותרות. תוכלו להזמין שירות החלפת מנעולים בגבעתיים אשר מודעים לחשיבות המהירות במתן שירות שכזה, ומודעים לזמנכם היקר.

מחירי החלפה ותיקון מנעולים

מומלץ לברר מחירים לפני שאתם מזמינים את המנעולן לביתכם. המחירים תלויים בסוג התיקון, אם מדובר רק בעבודה המחיר יהיה נמוך יותר, אם יהיה צורך בהחלפת צילינדר או בחלקים חדשים, תהיה תוספת מחיר. חשוב שהצילינדר יגיע באריזה סגורה, כך תהיו בטוחים שמדובר במנעול חדש. כמו כן, בידקו כמה מפתחות רזרביים אתם מקבלים עם הצילינדר החדש וכמה יעלו לכם מפתחות נוספים. לפעמים יש תוספת מחיר על שירות מיידי במקרה חירום, תוכלו לעשות השוואת מחירים אצל מומחה בתחום תיקון מנעולים בגבעתיים ולבחור את המתאים לכם ביותר.

מה צריך לדעת כשמזמינים מנעולן

מעבר לנושא המחיר, ישנם כמה פרמטרים חשובים בהזמנת מנעולן המתמחה בהחלפת מנעולים בגבעתיים. ישנם סוגים שונים של מנעולים, ולכן חשוב לבדוק שהמנעולן מנוסה בתיקון כל סוגי המנעולים. בדלתות עם מנעול רב בריח תוכלו להזמין תיקון על ידי מנעולן רב בריח בגבעתיים. מעבר למחיר שתקבלו, יש צורך לבדוק האם אתם מקבלים אחריות על העבודה ועל החלקים או הצילינדר החדש. מקצועיות, ניסיון וותק בתיקון מנעולים חשוב ביותר. מנעולן אמור להחזיק ברישיון והסמכה לכך, ולכן תוכלו לשאול אם יש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220