החלפת מנעולים ביבנה

בכל מה שקשור לדלת הבית, בין אם זה פריצה במקרה חירום או החלפת מנעולים, נראה כי אנשים רבים לא מפשרים ובצדק, שהרי דלת הבית היא העוגן של הבית ומספקת לנו ביטחון רב כאשר אנו לא בבית או בשעות לילה מאוחרות. מסיבה זאת, בכל הקשור לדלת הבית – אין מקום לפשרות. יש לא מעט מקרים בהם אנשים נזקקים להחלפת מנעולים ביבנה, בין אם זה בשעת חירום כאשר הדלת לא נפתחת או כאשר מדובר בבלאי במנעול או בכדי להתחדש במנעול חדש על פי מיטב הטכנולוגיה המתפתחת בתחום, ונראה כי יש לא מעט יצרנים אשר מציעים מנעולים איכותיים חזקים שיגנו לנו על דלת הבית ויספקו לנו שקט, שלווה וביטחון.

בכל מקרה שבו יש לנו בעיה עם מנעול של דלת הבית, המשרד או כל מנעול אחר שברשותנו, מנעולן הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם ויוכל לספק לכם מענה מקצועי לכך. אז בואו נראה מתי יש צורך להחליף מנעול בצורה מקצועית על ידי מנעולן:

  • במקרה שהמפתח היחיד שלכם הלך לאיבוד ואין ברשותכם מפתחות נוספים.
  • מנעול שניזוק כתוצאה מבלאי, ניסיון פריצה שהו המנעול הושחת לגמרי, אם המפתח נשבר או נתקע בדלת ולא ניתן להוציא אותו, מפתח שנכנס בצילינדר אך מסתובב על "ריק" ועוד.
  • במקרה שמדובר בדלת שנטרקה ולא ניתן לפתוח אותה מבחוץ ואין ברשותכם מפתח שאז במקרים אלו יש צורך לפרוץ את הדלת ובמרבית המקרים אנשים מעוניינים להחליף ידית או מנעול לרגילים.
  • במקרה שנכנסים לבית חדש ואינכם יודעים אם מסרו לכם את כל המפתחות.
  • במקרה של בעיות בכספת שאז יש צורך לבצע החלפה של המנעול כתוצאה מ – קוד כספת ביתית שנשכח, מנגנון כספת לא תקין, לאחר ניסיון פריצה , מפתח אבד או נגנב וכל תקלה אחרת.

מהי יש צורך לתקין את המנעול ולא להחליפו?

יש לא מעט מקרים בהם יש צורך לבצע תיקון מנעולים ביבנה ולא תמיד יש צורך להחליף את כל המנעול, כך שיש לבדוק זאת מראש עם המנעולן ולא ישר להחליף אותו, בעיקר כאשר מדובר על מנעול חדש יחסית וכזה שעלה לכם לא מעט כסף. בכל מקרה, במידה ומדובר במנעול רב בריח ביבנה שהוא יחסית חדש, או כל מנעול אחר מחברה מוכרת, חשוב לבדוק אם המנעול באחריות היצרן, כך אולי תוכלו לחסוך את עלות התיקון או את עלות החלפת המנעול לחדש. מסיבות אלו, אל תמהרו להחליף מנעול, בטח לא מנעול חדש, אלה בקשו חוות דעת נוספת של מנעולן.

כשמזמינים מנעולן לכל שירות מסוים, אם זה פריצה או החלפת מנעול, אין ספק שיש חשש מסוים, עצם העובדה שמישהו מסוגל לפרוץ את הדלת או להתעסק לנו איתה שלנו מערערת את תחושת הביטחון שלנו, למרות שמנעולנים מודעים לכך ומנסים לשדר כמה שיותר ביטחון ללקוחותיהם.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220