החלפת מנעולים ברמלה

יש לא מעט אנשים אשר מעוניינים לחוש שקט נפשי ולכן מבצעים החלפת מנעולים ברמלה כדי להיות בטוחים שהם מתקדמים עם הטכנולוגיה ולא נשארים מאחור. אחד המנעולים המתקדמים בשוק המנעולים הוא – מנעול ביומטרי, אומנם הוא לא מתאים לכל אחד, אבל יש מקרים בהם הוא פתרון מצוין. אך מהו מנעול ביומטרי? הוא מנעול אשר מופעל באמצעות שיטה ביומטרית אלקטרונית, ובו אין מפתח רגיל שפותח את הדלת, אל ניתן לפתוח אותה רק באמצעות טביעת אצבע שהוגדרה מראש. טכנולוגיה זאת היא ללא ספק מהפכנית והיא הולכת ונעשית פופולרית בשנים האחרונות ומתאימה למגוון מקרים. בואו נראה מהם המקרים הנפוצים בהם מנעול ביומטרי הוא הפתרון הטוב ביותר – במידה שמדובר באדם המשכיר דירה על פי שעות, לתקופות קצרות, לימים בודדים או בכלל מדובר בבית בו ישנם ילדים קטנים שמאבדים בתדירות גבוהה את המפתח של הבית, במקרים שמדובר במשרדים בהם יש הרבה עובדים ולא ניתן לתת לכולם העתק של מפתחות ועוד מקרים שונים. אם כך, במקרים אלו מדובר בפתרון מצוין.

אז בואו נראה איך זה עובד

בניגוד להחלפת מנעול רב בריח ברמלה, או כל סוג מנעול אחר, מדובר על מנעול מורכב אותו יש להרכיב רק אצל מנעולן שמומחה בהתקנת מנעול ביומטרי, שהרי מעבר לעובדה שהוא מורכב להתקנה, יש צורך לבצע הדרכה קצרה על תפעולו לדיירי הבית או המשרד. במנעול ביומטרי מופעל סוקר אשר סורק את טביעת אצבע המותקן על המנעול. כאשר הוא מזהה את טביעות האצבע המוגדרת במערכת, הוא מקבל באופן אוטומטי ערך מספרי על ידי אלגוריתם מיוחד. טביעת האצבע של אותו אדם מתורגמת לערך מספרי אשר נמצא בתוך מסד הנתונים של המערכת ואז הוא פותח את הדלת בתוך מספר שניות. במידה והוכנסה טביעת אצבע שאינה מזוהה, הדלת לא תיפתח כלל. ללא ספק מדובר בפתרון גאוני, כך שאצל מנעולן מומחה במנעול ביומטרי, תוכלו לקבל שירות התקנה, החלפה ושירות תיקון מנעולים ברמלה בדגש על מנעול ביומטרי.

כל היתרונות להחלפה למנעול ביומטרי

יש לא מעט יתרונות במנעולים אלו שהופכים אותו למנעול נחשק ומבוקש. היתרונות הן: אין צורך בהחלפת מנעול בכל פעם שמתחלף דייר באותה דירה, כך שמנעול זה מתאים לדירות המושכרות לטווח קצר, אין חשש כלל שהמפתחות יישארו אצל הדיירים הקודמים שיתגוררו, אין חשש כי המפתחות ישוכפלו על ידי הדיירים הקודמים, מדובר בחיסכון כספי לטוח ארוך לבעלי דירות, שקט נפשי, מדובר בהפעלה קלה ביותר וניתן להסיר משתמשים ולהכניס משתמשים חדשים בקלות רבה, פתרון מצוין עבור ילדים שחוזרים מבית הספר, טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך ולמעשה מגוון רב של יתרונות. אך החיסרון הוא – העלות הגבוהה של המנעול, אך ברוב המקרים היא משתלמת לטווח ארוך וכמובן לשקט הנפשי.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220