החלפת מנעולים ברמת השרון

החלפת מנעולים אולי נשמעת פעולה פשוטה, כמו פירוק המנעול הישן והרכבה של מנעול חדש, אך אל לכם לטעות – החלפת מנעולים היא פעולה מורכבת הדורשת ידע רב וניסיון ולא כל אדם בעל רקע טכני יכול לבצע זאת במקצועיות רבה, אלה החלפת מנעולים ברמת השרון יש לבצע רק אצל מנעולן מקצוען אשר מכיר היטב את התחום ויוכל לבצע עבורכם עבודה מקצועית לחלוטין. אך למה חשוב להיעזר רק במנעולן מקצועי? ראשית, יש לא מעט סוגי מנעולים ולא בטוח שכל סוג יתאים לדלת ביתכם. שנית, אם כבר בחרתם מנעול לבד, לא בטוח שהוא יתאים לדלת, מה  שאומר שאולי תזדקקו לשוב לחנות ולהחליף את המנעול ולא תמיד ניתן להחזיר מוצר שנפתח. מעבר לכך, התקנה לא נכונה של המנעול, יכולה לגרום לבעיות שונות בהמשך. אם כך, בכל הקשור לדלת ביתכם ולמבצר הפרטי שלכם – אין מקום לפשרות, תנו למקצוענית לעשות את העבודה בצורה מקצועית ואיכותית, כזאת שתגרום לכם לישון בשקט בלילה.

באילו מקרים ניתן להציל את המנעול ולא להחליף אותו?

יש לא מעט מקרים בהם מדובר במנעולים יקרים במיוחד, כך שיש מקרים בהם מדובר במנעול חדש, שאולי ניתן לתקן אותו במקום להחליפו וכך לחסוך כסף רב. כמובן שתיקון מנעולים ברמת השרון או החלפתם יש לבצע רק על ידי מנעולן מקצועי, אך לא פחות חשוב גם שיהיה מנעולן שמכיר היטב את סוג הדלת שלכם ואת סוג המנעול שעליו לתקן. במידה ומדובר במנעול חדש יחסית, כזה שעלה לכם לא מעט כסף, במקרה של תקלה, חשוב לבדוק אם המנעול עדין תחת אחריות היצרן, כך תוכלו לחסוך את עלות התיקון. לכן, בדקו זאת טרם הזמנת שירות תיקון מנעולים ברמת השרון.

מקרים בהם יש צורך בהחלפת מנעול

יש לא מעט מקרים בהם אין מנוס אלה להחליף מנעול, אך כמובן שיש לבצע זאת על ידי ייעוץ של מנעולן מקצועי. למשל, אם מדובר במנעול ישן נושן, תקלה שלא ניתן לסדרה, ניסיון פריצה לביתכם, אובדן או גניבת מפתחות ויש חשש שמישהו ימצא את המפתחות ויכנס לביתכם, במקרה של מעבר דירה שאז אתם רוצים להיות בטוחים שהמפתחות נמצאים רק אצלכם ולא אצל הדיירים הקודמים ועוד מגוון רב של מקרים אחרים.

מגוון שירותים נוספים אצל מנעולנים

מלבד שירות תיקון והחלפת מנעולים ברמת השרון, אצל מנעולנים תוכלו למצוא מגוון רב של שירותים הקשורים לדלת הבית הראשית, דלתות פנימיות, דלת המשרד, כספת, הרכב, שלטים, שערים, מנעולי תלייה ועוד. מבין השירותים הנוספים תוכלו למצוא את הבאים: שכפול כל סוגי המפתחות מכל הסוגים, שכפול, קידוד ושחזור מפתחות רכב או שלטים לרכב, רכישת מנעולים וצילינדרים והרכבתם בצורה מקצועית, הרכבת ידיות, עיניות, תיקון צירים ופינים של הדלת ורשימת השירותים הנוספים עוד ארוכה.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220