מנעולן בים המלח

מנעולן בים המלח - אבישי המנעולןים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם ונראה כי הוא סוחף אליו לא מעט תיירים מרחבי העולם ומכל קצוות הארץ אשר מגיעים ליהנות מסגולותיו. בים המלך יש לא מעט בתי מלונות ובתי אירוח אשר מארחים את התיירים הרבים המגיעים מכל קצוות הארץ והעולם, ובכן ניתן למצוא גם יישובים רבים השוכנים באזור ים המלח, ולרוב מתגוררים שם אנשים שעובדים בבתי מלונות ובמפעלי ים המלח. יש לא מעט מקרים בהם אנשים פרטיים, מפעלים ובתי אירוח אשר נזקקים לשירותיו של מנעולן באזור ים המלח לצורך פריצת דלתות, תיקון דלתות, פריצה לרכבים, פריצה לכספות, פריצה ותיקון מנעולים שונים ועוד מגוון רב של שירותים אותם מעניק פורץ בים המלח.

מהם השירותים הנפוצים של מנעולן ים המלח?

פריצה ותיקון של דלתות – כאשר אומרים פריצת דלתות, למעשה מתכוונים לסוגים רבים של דלתות ומנעולים, החל מדלתות פנימיות של חדרי אירוח ועד דלתות מורכבות ושערים בעלי מנעולים מורכבים. למעשה, מקרים אלו קורים בשל בלאי של הדלת או בשל אובדן או גניבת מפתחות, כך שבמקרים אלו פורץ מנעולים בים המלח או מנעולן בדרום יוכל להגיע למקום ולפרוץ את הדלת התקולה במהירות רבה מבלי לגרום נזק לחלקי הדלת ובמידה הצורך הוא יחליף גם את המנעול לחדש.

פריצה לרכבים – יש לא מעט מקרים בהם תיירים או אנשים שעובדים בים המלח זקוקים באופן מידי לשירותי פריצה לרכבים, אם זה בשל אובדן או גניבת מפתחות, תקלה בשלט או בנעילה הראשית של הדלת, מפתחות שננעלו ברכב ועוד מגוום מקרים אחרים שיש צורך להיעזר במנעולן מקצועי.

פורץ מנעולים בים המלח - אבישי המנעולןפריצה לכספות – בשל בתי המלון הרבים, בתי האירוח ועסקים רבים השוכנים למרגלות ים המלח, יש לא מעט כאלה שמחזיקים ברשותם כספות על מנת לשמור על פרטים עקרי ערך. כספות אלו, עם השנים יכולות להישחק בשל השימוש הרב בהם, כך שבמקרים של תקלה יש צורך להיעזר במנעולן באזור ים המלח שיגיע במהירות האפשרית ויפתור את התקלה. פורץ בים המלח מכיר היטב את כל סוגי המנעולים של כספות ויוכל לפרוץ אליהן במקצועיות רבה.

אבישי מנעולן בים המלח המעניק שירותי פריצת מנעולים בים המלח והאזור. שירות 24 שעות ביממה בים המלח.

הלך לכם לאיבוד המפתח של הרכב בעת הבילוי בים המוות? שכחתם את המפתח בתוך הרכב בזמן שהוצאת את המנגל מהקבינה?

לא נורא…אל חשש. טלפון לאבישי פורץ מנעולים בים המלח ונדע להגיע אליכם בהקדם האפשרי.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220