פורץ מנעולים בפתח תקווה

שירותיו של מנעולם הם רבים, חלקם יעילים לשעת צרה בהם אנו זקוקים באופן מידי לפורץ מנעולים בפתח תקווה, או כאשר ישנה תקלה מסוימת למנעול או בדלת ואנו עומדים מול קושי בנעילת הדלת שתשמור על הפרטיות שלנו. זה לא סוד שדלת הבית היא זאת שמקנה לנו ביטחון רב, הרי בסופו של יום כאשר הדלת נעולה על ידי מנעול איכותי כזה שקשה לפרוץ אותו, אנו רגועים ושלווים גם כאשר אנו לא בבית או בשעות לילה כאשר כל בני הבית לנים. לכן, בכל הקשור לדלת רב בריח פתח תקווה או בכלל לכל דלת יציאה וכניסה לבית, יש להיעזר בשירותיו של מנעולן במידה וישנה תקלה שמערערת את הביטחון שלכם.

פורץ מנעולים בפתח תקווה - אבישי המנעולן

באלו מקרים פורץ מנעולים בפ"ת יכול להציל אותנו?

הדלת של הבית אינה נפתחת? נתקעתם בחדר פנימי של הבית? המפתחות של הבית אבדו או נגנבו? המפתח נשבר או התעקם? אין ברשותכם מפתח נוסף והמפתחות נעלמו? נראה כי אתם זקוקים באופן מידי לשירותיו של מנעולן בפתח תקווה. העיר פתח תקווה היא עיר גדולה המונה בתוכה כמות רבה של תושבים וגם בתי עסק רבים ובניינים ובהם משרדים גדולים, בכל בניין שכזה יש לא מעט דלתות ראשיות ובכל בית יש מספר דלתות, כך שבחישוב פשוט למנעולנים יש לא מעט עבודה, הרי סטטיסטית יש לא מעט דלתות שננעלות ומכל סיבה לא ניתן לפתוח אותן ולהיכנס או לצאת מהן.

חשוב לדעת כי יש מקרים נוספים בהם יש צורך בשירותי פריצה, שהרי פורץ מנעולים בפתח תקווה מעניק גם שירות פריצה למנעולי תלייה, רכבים, כספות ולמעשה לכל סוגי המנעולים.

שירות החלפת מנעולים בפתח תקווה

מסיבות אלו, אם אתם מגלים קושי בפתיחת הדלת או שהמנעול מתחיל לשבוק חיים ולגלות סימני עייפות, זה הזמין להזמין מנעולן לצורך החלפת מנעולים בפתח תקווה. החלפת המנעול היא פעולה מבורכת בכל מקרה, אך רק כל עוד אתם מחליפים את המנעול לטובת אחד מתקדם וחדשני יותר ולא למנעול זול ופשוט. אך כיצד תדעו מהו באמת מנעול איכותי? ומי אמר לכם שהבחירה ש המנעולן עבורכם היא טובה? אך ככה, ראשית עליכם לדעת כי מנעול שעולה 50 שקלים, פורץ יפרוץ אותו בכמה שניות בודדות. לעומת זאת, מנעול שעולה 500 שקלים ואף יותר, ייקח לפורץ הרבה יותר זמן לפרוץ אותו, מה שאומר שהוא יעבור לבחון את המנעול של השכן שלכם.

לכן, כאשר מבצעים החלפת מנעולים בפתח תקווה, חשוב לבדוק את איכות המנעול, על ידי בחינה באתר של הספק ולבדוק דגמים שונים. דבר נוסף שעליכם לדעת בעת בחירת המנעול הוא – לבדוק באם הדגם איכותי ולא רק אם מדובר במותג מוכר, הרי יצרנים מחזיקים רמות שונות של איכותיות, חלקם פשוטים ומיושנים וחלקם חדשנים ומתקדמים יותר.

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220