פורץ מנעולים מקצועי לטובת פריצת רכבים

פורץ מנעולים מקצועי לטובת פריצת רכביםפריצת רכבים מהווה את אחד משירותי הפריצה הנפוצים ביותר המוענקים על ידי מנעולנים שונים בכל רחבי הארץ. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב על הדברים שחשוב ורצוי לדעת על השירות.

כל אחד ואחת מאיתנו עלול למצוא את עצמו מתמודד עם בעיות נעילה ברכב המחייבת הליך פריצה מקצועי.

בעיות אלו מתרחשות מסיבות שונות הכוללות בין היתר: איבוד מפתחות הרכב, נעילת הרכב כאשר המפתחות בסוויץ' או ברכב עצמו, בעיה מכנית בשלט הרכב המונע פתיחה או נעילה וסיבות נוספות העלולות להתרחש לכל אחד ואחת מביניכם בכל רגע נתון.

שירותי מנעולן המתמחה בפריצת רכבים

במקרים אלו, תוכלו לפתור את בעיית הנעילה עימה אתם מתמודדים באמצעות שירותי מנעולן ברשותו של אבישי המתמחה בפריצת רכבים.

שירותיו של המנעולן מיועדים לפתרון בעיות נעילה ו/או פתיחה של כל מנגנוני הנעילה בכל סוגי הרכבים (מכל דגם אפשרי) והם מאפשרים גם לכם לפתור את הבעיה על הצד המקצועי והבטוח ביותר מבלי לגרום נזקים בלתי הפיכים למערכות הרכב.

יחד עם זאת, ישנם מספר דברים שחשוב שתדעו על שירותי פריצת רכבים המיושמים על ידי המנעולנים השונים ברחבי הארץ ועליהם נרחיב בשורות הבאות:

  1. מתוקף תקפידו המקצועי של המנעולן הוא מחויב לדרוש מכם להציג מסמכים שונים היכולים להעיד על כך שהרכב אותו אתם מבקשים לפרוץ נמצא בבעלותכם הבלעדית. לפיכך, חשוב שתזדהו בפני המנעולן ותציגו לו כל מסמך אפשרי היכול להעיד על כך. שימו לב- המנעולן איננו רשאי (על פי החוק) לפרוץ לרכבכם במידה ולא תציגו בפניו מסמכים היכולים להעיד על כך וזאת על מנת למנוע מצבים בהם גנבי רכבים מבקשים את שירותיו של המנעולנים על מנת שאילו יפרצו בעבורכם את כלי הרכב.
  2. כבר בשיחה הטלפונית המקדימה שלכם עם המנעולן (עוד בטרם הגעתו למקום בו נמצא הרכב) חשוב שתמסרו לו את כל המידע אודות הבעיה, לרבות, סוג ודגם הרכב, בעיית הנעילה/פתיחה עימה אתם מתמודדים, מיקומו המדויק של הרכב וכדומה. מידע זה יאפשר למנעולן להגיע למקום בו נמצא רכבכם כאשר הוא מצויד במערכות הציוד הנדרשות לצורך פתרון הבעיה מבלי להסב נזקים כאלו ואחרים לכלי הרכב.
  3. כיום, רוב הרכבים המודרניים מאובזרים במערכות מיגון כאלו ואחרות המחוברות ישירות למנגנוני הנעילה ברכבים ובחלק גדול מהמקרים הדבר דורש נטרול מערכות קיימות לצורך פתרון בעיית הנעילה/פתיחה בכלי הרכב. כפועל יוצא מכך, חשוב שתבחרו אך ורק במנעולנים המתמחים בפריצת רכבים בכלל ופריצת רכבים מודרניים בפרט.
  4. שירותי מנעולן לפריצת רכבים 24/7 –  במקרים רבים אתם עלולים למצוא את עצמכם נזקקים לשירותי פריצת הרכב בשעות הערב המוקדמות או בשעות הלילה המאוחרות.
    במקרים אלו מומלץ להסתייע בשירותי אבישי המנעולן, איש מקצוע המומלץ על ידי כלל לקוחותיו הפרטיים והעסקיים. מנעולן מקצועי לפריצת רכבים הפועל במתכונת שירות 24/7. במקרים אלו חשוב שתבחרו במנעולן מקצועי הפועל באזור בו נמצא הרכב.
Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220