קיצור דלתות ממ"ד

קיצור דלתות ממאבישי המנעולן הוא מנעולן מיומן, מנוסה ומדויק שמעניק שירות מקצועי במשך 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע ובמגוון אזורים בארץ. אבישי מספק מגוון שירותים, ביניהם פריצת מנעולים, תיקון מנעולים, פריצת רכבים, החלפת מנעולים, שירותי חילוץ וגם קיצור דלתות ממ"ד.

אם אינכם יודעת מה זה קיצור דלתות ממ"ד ולאיזה צורך זה נדרש, הכתבה שלפניכם תעשה לכם סדר בעניינים.

אם הינכם מעוניינים בקיצור דלת הממ"ד שלכם חייגו עכשיו לאבישי!

באילו מצבים צריך לקצר דלתות ולמה צריך לקצר אותן?

כשמשפצים את הבית, כשמשפצים את הדירה או כשמחליפים את הריצוף יכולים להיווצר מצבים בהם הדלתות הקיימות אינן מתאימות יותר לגובה הריצוף. זה קורה בעיקר כשמדובר על דלתות ממ"ד. במצבים כאלה הדלתות עלולות לשחוק את הריצוף בשל חוסר התאמת גבהים, ולכן, כדי למנוע את השחיקה יש לקצר את הדלתות. כמובן שיש אפשרות אחרת, והיא רכישת דלתות ממ"ד חדשות, אך זוהי הוצאה כספית גדולה כך שעדיף לקצר את הדלת הקיימת.

מה ההבדל בין קיצור דלת מעץ וקיצור דלת ממ"ד?

קיצור דלתות ממחשוב לדעת שיש הבדל בין קיצור דלת מעץ ובין קיצור דלתות ממ"ד משום שהאחרונות דורשות עבודה של מנעולם שהוא מומחה בתחום.
הצורך במומחה נובע מכך שהממ"ד הינו חדר אטום שמטרתו לשמור על בני הבית מפני מצב של נפילת טילים או סוגי תקיפה אחרים במצב של מלחמה כך שהדלת חייבת לאטום את החדר בצורה הרמטית.
בעל מקצוע אמין שמתמחה בתחום של קיצור דלתות ממ"ד ומשתמש בכלים מקצועיים ואיכותיים יוכל לקצר את הדלת ולהתקין אותה כהלכה כך שהיא תאטום את החדר כראוי.

אבישי המנעולן – תמיד מוכן ומזומן

אבישי המנעולן הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים שכדאי שתכירו כך שתוכלו לפנות אליו בכל סיטואציה בה תזדקקו לשירותי מנעולן. נוסף על השירות המקצועי אבישי ידאג לכם גם לאחר שיסיים את עבודתו וייתן אחריות על העבודה במקרה של תקלות. הזמינות, האיכות, השירות המשובח, מהירות הטיפול ועצם הידיעה שיש לכם בעל מקצוע כזה ירגיעו אתכם ויאפשרו לכם לישון בשקט בלילה. אל תשכחו לקחת בחשבון את הנושא של קיצור דלתות ממ"ד אם אתם מתכננים לערוך שיפוץ כולל בבית או להחליף ריצוף בחדר הממ"ד או בסמוך אליו.

לפרטים נוספים על קיצור דלתות ממ"ד חייגו כעת או מלאו את הטופס שבתחתית העמוד

מלאו את הטופס ונחזור בהקדם האפשרי!

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220